Nu har jeg tænkt på en ide, nævnte den for min samlever tidligere idag, og i starten var hun positiv, jeg kørte mere på og hun begyndte at blive skeptisk. Men jeg tror stadig så meget på den at jeg ikke kan sove! :)
Jeg søger webdesigner/programør der kan lave en unik side! Jeg ikke har midler til at betale flere tusinde kr så jeg ønsker at vi indgår et samarbejdet, fælles ejerskab. Og vi kan drøfte ider osv sammen.
Muligvis en insvestor, men lad os tag et skidt af gangen. (vi skaber sitet og håber på at få godt med medlemmer og derefter udbygge, og kunne give nye services.
Sitet kan sponsores ex dagligvare butikker, fittness. m.m.
Tror at grunden til at du ikke får nogen respons er, at dit projekt ikke virker særlig gennemarbejdet. Du skriver at du lige har fået ideen, og at den eneste du har diskuteret ideen med var meget skeptisk.
Prøv, som du også selv skriver, at lave en gennemarbejdet forretningsplan, med så mange detaljer om din ide som muligt. Levér et godt stykke arbejde, og så kan det være at nogle af de mennesker du leder efter bliver overbevist om at din ide kan blive lukrativ.