![]() ![]() |
1 års fødselsdag
Stort tillykke herfra! ![]() Glæder mig til at sige tillykke igen til næste år! ![]() Venlig hilsen Tanja |
Tillykke med fødselsdagen - og jeg er helt sikkert på du gør, virker som om du gør meget ud af gøre din netbutik unik og bruger den tid der kræves på det... Kiggede lige lidt i butikken - og fint nyt design du har fået lavet ... dog synes jeg toppen er lige høj nok, tager ret meget plads. Og så åbner alle dine Se også links i nye vinduer - det synes jeg er synd. Men ellers godt arbejde ... held og lykke. Næste hjørne er de fem år :-p |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Et stort tillykke! Skønt at se, at det kan lykkes.............. Mange hilsner Line |
Også et stort tillykke herfra ![]() Ja, det er dejligt at komme over det først år, det er ikke et nemt markede at være på. Held og lykke de næste år også. Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
![]() |
Hej :-) Tillykke med fødselsdagen. Var der så lagkage. :-) Det er en rigtig flot og indbydende side. Så jeg alt mulig held og lykke i fremtiden - så glæder vi os til at læse om 2 års fødselsdagen! /Michael |
Held og lykke fremover også ;) |
Tak for roserne og det er da godt at vide at man trods alt bliver bedre med tiden, Niklâi ![]() ![]() ![]() |