Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemstillinger inden for købsadfærd og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er ved at skrive min bachelor om online købsadfærd og online markedsføring, men finder, at min problemformulering bliver for beskrivende. Derfor tænkte jeg at alle i praktisk erfarne aminoer derude, kunne sidde inde med nogle problemstillinger vedr. online købsadfærd og den måde man som e-handelsbutik bør/kan markedsfører sig på i forhold til den online købsadfærd.? 

Min problemformulering lyder indtil videre således:

Hvordan er købsadfærden på internettet, og hvordan kan en e-handelsbutik markedsfører sig i forhold til denne købsadfærd?

Med følgende underspørgsmål:

Hvorfor er det så populært som forbruger at handle på nettet?

Hvordan handles på nettet? – konsumentadfærd.

-          Hvordan foregår informationssøgningen?

-          Hvilke usikkerheder er der forbundet med gennemførelsen af handlen?

Hvordan tilpasses markedsføringen på nettet i forhold til købsadfærden?

-          Hvilke marketing teorier og strategier kan en e-handelsbutik benytte sig af?

-          Hvilke markedsføringsmæssige redskaber bør en e-handelsbutik implementerer?

Håber der er nogen der sidder inde med nogle problemstillinger omkring dette emne, som kunne være interessante at skrive om. 

På forhånd tak,

Henrik :) 

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder selv og skal til at skrive et studieretningsprojekt her om ikke så længe, og jeg overvejer at skrive om e-handel. Men jeg synes jeg har svært ved, at finde informationer om købsadfærd mht e-handel? Så tænkte på om du måske havde nogle gode links eller andet :-)

Mvh. Katrine

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)