Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes nu ikke helt man kan sammenligne med Jem & Fix i dette tilfælde. Hele deres koncept eller brand eller hvad man nu end kalder det er jo at de har sparet H''et væk - det er en "sjov" gimmick. Hvis jeg stødte på et byggemarked som helt seriøst kaldte sig "bygmarked" ville jeg ikke synes det var ret sjovt, nok nærmere straks tænke at det var en flok.. ja.. folk der ikke kan stave. I min verden efterlader det et temmeligt negativt indtryk.
Så det var såmænd bare derfor jeg spurgte.. og ikke fik svar, sjovt nok :)

På den anden side er der jo beklageligvis mange danskere der heller ikke kan finde ud af at stave, og derfor ville der nok komme en del Googlinger på "bygmarked". Så er det jo på sin vis belejligt nok..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 01:07
Hey

Hvis det nu går helt galt og du dømmes til at stoppe din virksomhed
domænet, så kan du jo overveje om du skulle skifte kurs og sælge det
som domænenavnet egentlig hentyder til nemlig byg eller alternativt
øl

... ved godt det her indlæg ikke er særlig seriøst :) men kl. er sent
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:03
Tak for jeres svar. Det har hjælpet mig meget på et strategisk plan.

Til Jon, det var sent og du burde gå i seng men man kan jo aldrig komme helt uden om øl.

Til Idenion, jeg gav ikke et svar til din første besked, da det ikke umiddelbart havde noget med mit spørgsmål at gøre. Mht. at jem & fix har sparet H´et væk, er det først en kampagne de fandt på mange år efter de var startet. Jeg kan sagtens følge dig mht. om man kan stave eller ej. Det vigtigste ved at navn er dog hvor let det er at huske, og dermed må det gerne skille sig lidt ud.De kriterier mener jeg Bygmarked har, men det er selvfølgelig en diskussion hvor nogen synes det er godt andre synes det er dårligt. Sådan vil det altid være.

Mit spørgsmål henvendte sig udelukkende på de juridiske plan.

Vh

Søren

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)