Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisørsaks slibnings kursus findes det ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Adnan Importør:

Men søger stadig én som kan lære mig op..

Hvor mange skærslibere tror Du der findes? og hvor mange af dem tror Du der er aktive her?

I frisørbranchen er der ikke mange, kender kun til 1, der udfører det arbejde, og det er altså ikke noget man bare lige lærer på et 2 uger kursus, der er en grund til der er et uddannelsesforløb.

Jeg er ganske overbevist om, at det er lettere et blive Gourmetkok på 3 uger end at lære at slibe dyre frisørsakse. Du er også nødt til at kende en masse til metallegeringer, så jeg tror Du er i udfordringer med din søgen.

Ahaaa.. men jeg har ikke være istand til finde sådaan en uddannelse via google søgning

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:07

Der er så få her hjemme der sliber frisørsakse, jeg er en af dem, og jeg må sige jeg vil ikke, end ikke mod betaling ud med min allerdybeste hemmeligheder om hvordan jeg sliber frisørsakse, barberknive o lign.

Tror mange andre har det på samme måde.

Du behøver ikke henvende dig til HWL for de sliber ikke frisørsakse, de sliber kun knive på voldsomme maskiner. Og det er absolut det sidste en frisørsaks skal i nærheden af.

Mvh. Michael

Mighty-SHARP Smile

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:49

Dear Friend,

We hope you will be fine there.

We are Manufacturers & Exporters of all types of "HAIRDRESSING SCISSORS & SHEARS, TWEEZERS, BEAUTY CARE INSTRUMENTS & PRODUCTS, PET GROOMING SCISSORS, SALON SCISSORS & SHEARS and MANICURE & PEDICURE KITS ETC”.

We have “17 Years” of Manufacturing Experience.

There are many Companies who can supply Quality Instruments/Products with great efficiency and services, although we are one of them.

But we also work on mostly behalf of Customer Benefits which are always dear to us on first priority.

We don’t mean to say that, we are the Best, but in real we are more than that, cause of our True Dealings and Honest Policies.

Our prices are comfortable with Best Quality and in time deliveries.

We are waiting for your Prompt & Favorable reply with your interested items.

Best Regards,

FAST GROWING COMPANY

SIALKOT, PAKISTAN.

Cell: +92-331-8182020

E-mail: info@fastgrowingco.com

sales@fastgrowingco.com

Web: www.fastgrowingco.com

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:50

Dear Sir,

We hope you will be fine there.

We are Manufacturers & Exporters of all types of "HAIRDRESSING SCISSORS & SHEARS, TWEEZERS, BEAUTY CARE INSTRUMENTS & PRODUCTS, PET GROOMING SCISSORS, SALON SCISSORS & SHEARS and MANICURE & PEDICURE KITS ETC”.

We have “17 Years” of Manufacturing Experience.

There are many Companies who can supply Quality Instruments/Products with great efficiency and services, although we are one of them.

But we also work on mostly behalf of Customer Benefits which are always dear to us on first priority.

We don’t mean to say that, we are the Best, but in real we are more than that, cause of our True Dealings and Honest Policies.

Our prices are comfortable with Best Quality and in time deliveries.

We are waiting for your Prompt & Favorable reply with your interested items.

Best Regards,

FAST GROWING COMPANY

SIALKOT, PAKISTAN.

Cell: +92-331-8182020

E-mail: info@fastgrowingco.com

sales@fastgrowingco.com

Web: www.fastgrowingco.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)