Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Initiativrig og kreativ partner søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en partner/kompangon til opstart af egen virksomhed.

Konceptet indebærer en butik der sælger luksus vintage tøj, fodtøj og tilbehør til piger/kvinder og babyer/børn.

Tøj mærkerne skal være en blanding af internationale og nationale mærker.
Tøjet fås ved at kunder levere fejlkøb, tøj der er for småt, osv til os som vi så fælles aftaler en pris for, ligeledes aftales en liggetid på tøjet. Leverandøren får så 50% af den solgte pris og vi får de resterende 50%.  

Geografisk skal butikken ligge i et af 3 områder af København hvor sådanne butikker ikke ligger endnu.

Enten Islands Brygge, Christianshavn eller starten af Amager.

Der findes allerede lignede koncepter i andre dele af København, fx Ca Roule Pa Poule i city, Trolly Dollys på Nørrebro, Migusta, Greibe & Kumari og Second Female på Østerbro.

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:12
Hej Kirstine,

Det lyder som et rigtig spændende projekt! Jeg har selv stor interesse for mode, tøj, accessories, lisvsstil m.m., men skriver dog ikke fordi, jeg er interesseret i partnerskabet.

Jeg er for nylig startet som freelance grafiker og er sulten efter opgaver, udfordirnger, erfaring! Specielt inden for jeres område.

Derfor ville jeg blot lige gøre opmærksom på mig selv, hvis I får brug for at få lavet logo, visitkort, flyers, postkort, plakater, annoncer, prisskilte eller hvad det nu kunne være, som kan hjælpe med at markedsføre jeres butik.

I er til enhver tid meget velkomne til at kontakte mig, hvis I vil drøfte en idé, have et uforpligtede tilbud, et udkast eller noget helt fjerde.

www.creativeye.dk

Held og lykke med projektet

Venlig hilsen

Charlotte

Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Kære Kirstine
Jeg læste lige dit indlæg - og kom til at tænke på en artikel jeg læste forleden om Helena Kristensens søster der i sin butik sælger sin søsters aflagte tøj (blandt andet) og nu havde hun, stod der i artiklen, udvidet butikken på Christianshavn så hun også sælger børnetøj.
Prøv at læse her:
http://www.aok.dk/roundup/420
YO-YO - second hand shop
DE SMÅ ØJNE - børnetøj
(tænkte du sikkert gerne ville kende til info - da du skriver Christianshavn som et af dine fokussteder)

Held og lykke med dit projekt
:-) Kristine

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)