Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har jeg gjort forkert !!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Der går jo altså lige lidt tid, før Google fanger den. Mon ikke bare det er derfor?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29

gør ikke noget google har bare indekseret den nye titlen på google der kan gå lidt tid for du vel haft denne titlen i sidste måneden

hurtigt ændres titlen skal der flere links til din siden og sker mere på forummet vil ændringer hurtigere kunne ses på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 21:05

Inden jeg lavede ændringerne stod smykkeforumforalle forst i alle titler, så jeg tror google har set ændringerne.

Hvis jeg tester på denne side: http://www.seo-browser.com

Ser man også kun det der står i google, så jeg tror der er en fejl på min side.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:18

Cyberimport.dk:

Inden jeg lavede ændringerne stod smykkeforumforalle forst i alle titler, så jeg tror google har set ændringerne.

Hvad er det, du mener, der er galt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:32

hejsa

Hvis du kigger på de sider du har registreret og kigger på søgemaskinernes sidste gemte kopi - den der hedder cached - den står allernederst til højre i søgeresultatet, så får søgemaskinerne fejlen "du har ikke tilladelse til at læse dette forum". jeg kan finde resultater med denne fejl helt frem til den 20. februar 2011

Det er fra den fejlside der står dine "gamle titler" - så du har fået indekseret en fejlside og ikke indholdet på dit forum.

Hvorfor får søgemaskinerne så den fejl. Søgemaskiner kommer ALTID med cookies slået fra, så det prøvede jeg også - men jeg fik godt nok nok vist dine sider, men med det man kalder en SessionID i URL'en (URL er adressen der starter med http://......) og desværre er den også
den værste synder til at få duplicate content (DC) på ens hjemmeside. Du skal have rettet denne fejl inden du retter fejlen ovenover og slipper søgemaskinerne løs på din hjemmeside. Du kan se hvordan du  fjerner SessionID for besøgende og søgemaskiner her. Du behøver kun at tilføje step 1, da du jo ikke har fået indekseret sider med SessionID.

Mens du er igang, så vises din hjemmeside også med og uden www. Du kan læse om Et ofte overset problem med duplicate content er hvis din hjemmeside vises med og uden www og Check for duplicate content om din hjemmeside vises med og uden www

En URL med SessionID ser sådan ud ..........forumforalle.dk/viewtopic.php?f=7&t=2898&sid=38c03c5c1ec19ead1ae1e0c7f3517999

Med hensyn til hvorfor søgemaskinerne får fejlen "du har ikke tilladelse til at læse dette forum" kan det måske hjælpe dig at hente en googlebot - det kan du fra google webmaster tool.

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 19:36

Thomas Rosenstand:

Cyberimport.dk:

Hvad er det, du mener, der er galt?

Jeg har fundet fejlen, der var åbenbart 2 steder der skulle gives tilladelse, for at botter, kunne læse fora. Så på under sider blev Titlen ikke vist rigtig, Tak fordi du brugte tid på mig.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 19:42

SEO-Beginner:

hejsa

Hvis du kigger på de sider du har registreret og kigger på søgemaskinernes sidste gemte kopi - den der hedder cached - den står allernederst til højre i søgeresultatet, så får søgemaskinerne fejlen "du har ikke tilladelse til at læse dette forum". jeg kan finde resultater med denne fejl helt frem til den 20. februar 2011

Det er fra den fejlside der står dine "gamle titler" - så du har fået indekseret en fejlside og ikke indholdet på dit forum.

Hvorfor får søgemaskinerne så den fejl. Søgemaskiner kommer ALTID med cookies slået fra, så det prøvede jeg også - men jeg fik godt nok nok vist dine sider, men med det man kalder en SessionID i URL'en (URL er adressen der starter med http://......) og desværre er den også
den værste synder til at få duplicate content (DC) på ens hjemmeside. Du skal have rettet denne fejl inden du retter fejlen ovenover og slipper søgemaskinerne løs på din hjemmeside. Du kan se hvordan du  fjerner SessionID for besøgende og søgemaskiner her. Du behøver kun at tilføje step 1, da du jo ikke har fået indekseret sider med SessionID.

Mens du er igang, så vises din hjemmeside også med og uden www. Du kan læse om Et ofte overset problem med duplicate content er hvis din hjemmeside vises med og uden www og Check for duplicate content om din hjemmeside vises med og uden www

En URL med SessionID ser sådan ud ..........forumforalle.dk/viewtopic.php?f=7&t=2898&sid=38c03c5c1ec19ead1ae1e0c7f3517999

Med hensyn til hvorfor søgemaskinerne får fejlen "du har ikke tilladelse til at læse dette forum" kan det måske hjælpe dig at hente en googlebot - det kan du fra google webmaster tool.

Du har ret google kunne ikke læse Fora, der var 2 steder der skulle gives tilladelse, til at botter kunne læse fora.

Med hensyn til det du skriver om SessionsID, synes jeg ikke der er nogle sider der er registreret med SessionsID.

Tak for hjælpen til alle.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:43

Cyberimport.dk:
ak fordi du brugte tid på mig.

Det var da så lidt - bogstaveligt talt :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 09:42

Den side som Googler har set sidst er: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:I-t0a4qZ0YQJ:www.smykkeforumforalle.dk/viewtopic.php%3Fp%3D31939+smykke+forum+for+alle&cd=2&hl=da&ct=clnk&gl=dk&source=www.google.dk

og den har samme titel ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)