I første omgang skriver du en pæn og bestemt mail til dem og beder dem om at fjerne indholdet som de har kopieret.
Hvis dette ikke sker har jeg hørt om flere aminoer der simpelthen har sendt en regning på brug af tekst på xxxx antal kr, da det er dig som tekstforfatter der har ophavsretten og andre dermed ikke må gøre brug af dem uden dit samtykke.
Men prøv først og fremmest med en mail og se om det ikke virker. Det er de færeste der vil risikere resager mv. pga en tekst :)
Send en regning til hver af dem (mener at taksten pt. er 6.000,- / side), det har Simply Law styr på.
Lav med det samme nogle Screen Captures og gem dem på din PC så du har dokumentationen i orden.
Venlig hilsen,
Christian
Det tror jeg nu ikke det er... En kort beskrivelse af et produkt uden højst sandsynligvis at have dokumentation på at man er skribent af det. Det gør man jo aldrig når man skriver noget, hvis det var så simpelt kunne jeg jo bare lave den samme tekst på min side og begynde at sende regninger til de oprindelige sider hvor den først var på. Det er påstand mod påstand, og ender ingen steder hvis begge er velvidene om tingene.
Det tror jeg nu ikke det er... En kort beskrivelse af et produkt uden højst sandsynligvis at have dokumentation på at man er skribent af det. Det gør man jo aldrig når man skriver noget, hvis det var så simpelt kunne jeg jo bare lave den samme tekst på min side og begynde at sende regninger til de oprindelige sider hvor den først var på. Det er påstand mod påstand, og ender ingen steder hvis begge er velvidene om tingene.
Nu er det ikke en kort beskrivelse, men det drejer sig om en tekst på 622 ord..!