Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil blive endnu bedre , søger god råd :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg ved ikke om det er det rette sted at skrive dette indlæg i , men nu gør jeg det altså. 

Jeg er igang med min uddannelse som multimediedesigner , føler ikke der er den store hjælp at hente fra skolens side og føler egentlig man er overladt til sig selv , men det en anden side af sagen. 

Jeg søger nogle gode  råd fra Jer eller hvis i kan anbefale nogle bøger , der kan hjælpe mig med at udvikle min grafiske sans, da jeg vil gerne blive bedre til det. Det kan være ligefra ideen til et webdesign , til selve udførelsen i photoshop .

Håber der er nogle X-perter der kan komme med gode råd 

Med Venlig Hilsen

Ilhan unsal

www.ilhanunsal.dk

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 23:59

Hej Ilhan

Måske kan du bruge mit blogindlæg "Gode råd til multimediedesignere til noget". Jeg vil også anbefale dig at finde nogle interessante personer at følge på Twitter. Sug til dig. Lær af dem du gerne vil være ligesom. Det er Twitter faktastisk til.

Når du nu nævner webdesign, så ta' et kig på Michael Østergaards blog. Han er webdesigner og en rigtig dygtig en af slagsen. Han har begået flere glimrende blogindlæg om emnet, som jeg tror du kan få en del ud af.

Anyway. Han er en af dem du nok ville kunne få en del ud af at følge. Du kan jo starte med at støvsuge hans blog. Smile

Rigtig god fornøjelse og ha' en dejlig weekend.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:12

Hej Henrik 

Tusind tak for det , det har været super interessant at læse begge blogge, det gir en blod på tanden til at springe ud i det. 

Med Venlig Hilsen 

Ilhan ünsal

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:16

Velbekomme Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)