Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 21:18
Mit umiddelbare indtryk er, at den er forvirrende og ikke indbyder til at jeg skal handle i shoppen. Den virker for "hjemmelavet" og udviser ikke en troværdighed, som gør, at jeg lægger mine handler i butikken.

Valg af farver med blå baggrund og blå links gør, at det kan være svært at se hvor man skal klikke på alle links.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 21:32
Hov, kan se, at mit indlæg kom til at virke lidt kort for hovedet og som om jeg bare var sur og gal... :-)

Først vil jeg gerne lige sige velkommen til Amino, og undskyld din velkomst! Hjemmesiden har også mange gode sider, hvor især billeder af alle produkter giver en god beskrivelse af produktet. Billeder siger jo mere end 1000 ord, som man siger.. :-)

Jag kan egentlig også godt lide jeres opsætning af produkter i tre kolonner/søjler. Min erfaring siger mig dog, at man opnår den bedste effekt, når produkterne er placeret over hinanden, i én søjle. Det giver dog en lang scroll-liste, men giver mere "ro" på siden. Mange erfarne internetshoppere, foretrækker dog jeres løsning!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:39
Hej Denmex,

Velkommen til Amino

Du er da på vej shoppen er da åben, men men der er utrolig mange ting du kan gøre bedre, hvis du ønsker at folk skal ligge penge i din shop:

Sproget, Layout, Indkøbskurven og mange andre ting.

Jeg syntes varerne er rigtig gode samt billederne af dem, men de behøver en side der kan præsentere dem ordentligt, der er mange af tingene der går ud over hinanden og derved skaber forvirring, og det eneste der næsten ikke må være er forvirring, for så forlader kunderne butikken, og det er ikke en nem opgave. Men jeg tro også at der ikke skal ret meget til før du er rigtig godt på vej.

Jeg vil starte med at råde dig til at kigge omkring på shops du kender og se hvilke af dem du vil handle i og derefter få lavet din shop hen mod det.

For jeg kunne remse en masse ting om som jeg syntes du skulle ændre, men det er selvfølgelig en smags sans.

Mit bedste råd til dig lige nu, Kig dig omkring og læs en masse gode råd her på Amino.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:45
Velkommen her på Amino.

Personligt:
1) Fjern google reklamerne. Du skal sælge dit keramik fra Mexico og ikke andre firmaers ting via reklamer!
2) Se din side i FireFox. Det ser ikke så godt ud.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Måløv
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:54
Hej.

Mange tak for kritikken, og undskyld jeg ikke har svaret, men jeg har haft travlt med at redesigne butikken.

Jeg synes selv den er blevet meget flot, og ikke så forvirrende som før.

Jeg er spæmdt på at høre hvad i syntes om siden som den er nu.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)