Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tæller på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en person der kan skære ud i pap for mig hvordan jeg sætter en besøgstæller på min side..?

På forhånd tak..:-)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:38

Der er jo et hav af muligheder når du siger besøgstæller.

Men google analytics (https://www.google.com/analytics/) kan tælle dine besøg, dog kan du ikke få dem vist på siden.

Der opretter du en konto og smider en lille kode ind som du får efter din side er tilføjet (koden smider du i bunden lige før </body></html> på dinse sider du ønsker at få talt besøg på.

Hvis du skal have tallet vist på din side, er det en hel andet slags tæller du skal benytte.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 16:45

Kim Vinberg:
Hvis du skal have tallet vist på din side, er det en hel andet slags tæller du skal benytte.

Det er det jeg super gerne vil, har været på http://www.professionalwebcounter.com/ men forstår bare ikke at sætte den ind og kæden hopper helt af ved det her.:

Kim Vinberg:
koden smider du i bunden lige før </body></html> på dinse sider du ønsker at få talt besøg på.

Skal sige jeg er mere end grøn men vil rigtig gerne lære..

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:51
Som allerede skrevet så ka, er Google analytics et oplagt valg. Hvis du vil have en besøgstæller vist på hjemmesiden, så andre også kan se dine antal besøgende, så evt. på Google efter en html-kode til dette, den den er meget simpel. Hvis du har problemer med at finde en, så bare slriv en PB til mig, så skal jeg nok hjælpe dig :)

Med venlig hilsen
Jonas Goth
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:52

Hvor er din hjemmeside hosted og har du adgang til at ændre i kildekoden?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 16:55

Nicolaj Thomasen:

Ved one.com og har brugt deres skabelon, og er så godt som hvid inden for det her..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Povl Christian Bandholm:

Nicolaj Thomasen:

Ved one.com og har brugt deres skabelon, og er så godt som hvid inden for det her..

Find det sted i skabelonen, hvor tælleren skal være. Skriv "INDSÆT HER" og gem siden.

Herefter går du tilbage i kontrolpanelet og klikker på FileManager - Herefter klikker du på TextEditor - Under filer klikker du på åben og finder den side, hvor tælleren skal på.

Du er nu i kildekoden og finder det sted, hvor der står "INDSÆT HER" og erstatter det med hele tællerkoden, som den er vist der hvor du har valgt at hente den.

Klik på gem og åben din hjemmeside, nu skulle der gerne være en tæller på siden Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Povl

Inden du smider en besøgstæller på din hjemmeside så overvej lige om det vil tilføre din hjemmeside værdi. Hvad skal dine besøge bruge besøgstælleren til? Hvilket signal sender besøgstælleren hvis der fx kun er få besøgende om dagen/ugen/måneden?

Jeg kan forstå hvis du bare gerne vil føre lidt statistik for siden, men her vil jeg klart anbefale en service som fx Google Analytics i stedet for en besøgstæller. Den giver dig langt mere brugbar data.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 17:46

Nicolaj Thomasen:

Povl Christian Bandholm:

Nicolaj Thomasen:

Find det sted i skabelonen, hvor tælleren skal være. Skriv "INDSÆT HER" og gem siden.

Herefter går du tilbage i kontrolpanelet og klikker på FileManager - Herefter klikker du på TextEditor - Under filer klikker du på åben og finder den side, hvor tælleren skal på.

Du er nu i kildekoden og finder det sted, hvor der står "INDSÆT HER" og erstatter det med hele tællerkoden, som den er vist der hvor du har valgt at hente den.

Klik på gem og åben din hjemmeside, nu skulle der gerne være en tæller på siden Smile

Hej N

Sådan, er mere stolt nu end tirsdag da jeg var færdig med siden..:-)

Rigtig mange tak.. www.nyefacader.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 17:51

Kasper Gadensgaard:

Inden du smider en besøgstæller på din hjemmeside så overvej lige om det vil tilføre din hjemmeside værdi. Hvad skal dine besøge bruge besøgstælleren til? Hvilket signal sender besøgstælleren hvis der fx kun er få besøgende om dagen/ugen/måneden?

Jeg kan forstå hvis du bare gerne vil føre lidt statistik for siden, men her vil jeg klart anbefale en service som fx Google Analytics i stedet for en besøgstæller. Den giver dig langt mere brugbar data.

Hej K

Hvis jeg skal være helt ærlig er det mest for at lære, jeg spørger, og det gør ikke mig noget mine kunder se hvis der kun er 4 besøg om dagen.

Som jeg skriver er jeg så lys på det her felt, men har besluttet mig for at lære for betalte kr. 19000.- til en web mand i oktober 2009 for at lave en side, med salg af vinduer og en dating side, men det er ikke færdigt endnu som jeg ønsker, på nogen måde, og føler mig så snydt, så fandt jeg en anden der lød real han ville ikke have forskud så fint, jeg købte domæne men hørte så ikke fra ham i 8 dage, så jeg besluttede at prøve selv for har en vilje for at ville kunne det jeg vil, og syntes jeg er kommet godt fra det..:-)

Du kan evt se www.nyefacader.dk

Men tak for dit indlæg.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)