Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi ikke få noget der hedder Amino Auktion?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det ville være super fedt hvis der kom en Amino Auktion. Da jeg syntes der er et hul, da man ikke må lave auktioner mere. Hvilket selvfølgelig er forståeligt.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 14:50

Super idé! 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:39

Hvis Thorborg er med på denne ide, så kunne det løses billigt ved at lave en ny katagori i forummet.
Som ikke kommer med på oversigten, når der gives et nyt bud.

Så vidt jeg ved var problemet med at auktioner tog for meget plads på oversigten.
Jeg ved dog ikke om der var andre problemer angående auktionerne.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino Marked blev lukket fordi ingen brugte det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 16:00

Rigtig god ide :)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:28

Kanon idé - det er helt sikkert noget vi mangler! 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:38

Brug www.yah.dk og link til den herfra, hvis du skal have noget på auktion. Ejeren/ejerne er også aktive herinde og dermed støtter i en med amino :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:07

Nicolaj Thomasen:

Nemlig! Der var ingen fokus på varerne i debatterne, og derfor fik varerne slet ik samme opmærksomhed...

Tvivler på at det kommer op igen... Auktioner foregår også meget fint over PB. Så der er rig mulighed for at holde disse...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:22

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Nemlig! Der var ingen fokus på varerne i debatterne, og derfor fik varerne slet ik samme opmærksomhed...

Tvivler på at det kommer op igen... Auktioner foregår også meget fint over PB. Så der er rig mulighed for at holde disse...

Du mener vel at der ikke var nogen folus i Marked eller? Smile

Årsagen for at der ikke måtte være aktioner i debatten forstod jeg skulle være de mange eksponeringer på Google som ikke havde noget med Amino som sådan at gøre, om det så har sin rigtighed skal jeg ikke kunne sige.

Det jeg dog med sikkerhed kan sige er, at det er kedeligt det ikke er muligt længere på samme måde at ekponere prisen direkte og at det skal foregå via PM, da det giver mindre synlighed og en del "BUMPS" i stedet.

Derudover mener jeg også det i princippet hæmmer iværksætteriet, da man ikke bare lige smider noget op som alligevel ikke eksponeres ordentligt, så derfor kan projekter risikere ikke at komme til salg, da der ikke opnås samme "hype" om tingene når prisen er hemmelig.

Kan helt ærligt ikke se forskellen på at der afgives et bud eller en trådstarter "bumper" tråden med at nu er budet kr. xxxxx

Men sådan er der så meget.

Måske det nærmere er sådan, at Amino ikke ønsker at stå som formidler af salget af domæner,da det ikke kan sikres at dem der byder ikke køber med videresalg for øje :)

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)