Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

greentel kan man regne med dem som mobil telefoni

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg står og vil skifte til et billig tlf. selskab og fandt greentel med 5 timers tale og fri sms til 124 kr. det kan hvis ikke fås billigere, men kan man regne med dem eller hvem vil i foreslå istedet

bibob-onfone-cbb eller andre

thomas

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:07

Vi sammenlignede pakker med 5-6 timer sidste år og der vandt Call Me POW! 6 timers taletid, nul opkaldsafgift, fri SMS og MMS til 119,- kr./md. + 6,50 kr. i betalingsgebyr, ialt 125,50 kr. om måneden.

Flere selskaber er kommet med pakker efterfølgende og vi har derfor lavet denne oversigt over taletidspakker.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:15

Hmm...var det ikke Onfone der begyndte med den samlede pakke for en pris? Og så kom de andre efterhånden med på vognen, da det var det produkt folk ønskede!!!

Jeg kan naturligvis tage fejl, men sådan føles det for mig som ikke arbejder med teleprodukterBig Smile

BH

Lars 

www.TRY.dk

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:22

hejsa

god hjemmeside, men hvem har man så mindst problemer med for jeg vil ikke spare 10 eller 20 kr pr. mdr hvis man skal have problemer nogle tager også faktura gebyr osv

thomas

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:39

Du kan finde gode og dårlige historier fra alle selskaber. Min kone har lige opsagt et Call Me abonnement fordi hun var ude af bindingsperioden. Det kunne klares via en mail, hvilket er et plus i min bog.

Lebara har som et af de eneste selskaber ikke noget minimumsforbrug og opkræver ikke gebyr, hvis man ikke bruger nummeret i en periode.

Onfone ville jeg måske fravælge, da de åbenlyst går efter at blive solgt til en af de store og det kunne skabe noget rod for kunderne.

Bruger du meget data, så får du mest med i pakken hos Bibob, men til gengæld også kun 5 timers tale. Ligger dit forbrug under 5 timer, så kan du jo lige så godt få det mere data med.

Fakturagebyret på Call Me POW! nævnte jeg tidligere, det er på 6,50 kr., hvilket gør at den månedlige pris er på 125,50 kr.

Jeg tror i sidste ende at det er en smagssag Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)