Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalings mondul til one.com hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

hvad kan jeg gøre for at fa betaling ind på min hjemmeside.

jeg har one.com men den har bare fungeret som en oplystnings side med link til webshop hvor de kan købe produktet, men nu vil jeg gerne have det ind på siden.

uanset hvilken løsning man vælger, skal man så igennem pbs krav har det på en anden side, bare om der var en lettere og billigere løsning

thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Det nemmeste vil nok være at lave en paypal indkøbskurv, da det ikke kræver nogen for for godkendelse hos pbs..

og det virker hos one, for jeg har lige lavet en.

MVH Allan

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:27

Hej Allan

Vil meget gerne se din side - har du noget imod og smide et link, evt. i en pb - vil gerne se hvordan man kan få det til at køre sammen, uden en dyr webshop løsning :)

Bendtsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:42

Hej Thomas

Som allerede nævnt kan du benytte dig af Paypal, hvilket dog ikke er optimalt.
Du skal godkendes hos Pbs for at bruge kreditkort via din side og det koster et symbolsk beløb men du skal samtidig stille en sikkerhed i form at en bundet kapital på 25.000 - 50.000 afhængig af din brance.

Står du ikke lige med denne kapital så har du set med mine øje 3 muligheder:

1. Paypal (næsten gratis)
2. E-wire (næsten gratis)
3. Glemme projectet

Punkt 3 virker måske lidt arrogant, men min erfaring er at kan man ikke stille den sikkerhed som Pbs kræver er man endnu ikke klar til at drive forretning online.
Den kapital som Pbs kræver til sikkerhed er kun en 'uventet' ting der kommer og der skal være penge på kistebunden til at klare de mørke sider :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:38

Hej Thomas.

Jeg bruger selv one.com som webhotel (som er ok)

Jeg har denne side NyOplader.Dk Og bruger paypal

Som du kan så ser fungerer paypal ok, prøv evt. at købe noget strømforsyning, så kan du se hvor godt det er  ;)

Mvh

Niels

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)