hvad kan jeg gøre for at fa betaling ind på min hjemmeside.
jeg har one.com men den har bare fungeret som en oplystnings side med link til webshop hvor de kan købe produktet, men nu vil jeg gerne have det ind på siden.
uanset hvilken løsning man vælger, skal man så igennem pbs krav har det på en anden side, bare om der var en lettere og billigere løsning
Vil meget gerne se din side - har du noget imod og smide et link, evt. i en pb - vil gerne se hvordan man kan få det til at køre sammen, uden en dyr webshop løsning :)
Som allerede nævnt kan du benytte dig af Paypal, hvilket dog ikke er optimalt. Du skal godkendes hos Pbs for at bruge kreditkort via din side og det koster et symbolsk beløb men du skal samtidig stille en sikkerhed i form at en bundet kapital på 25.000 - 50.000 afhængig af din brance.
Står du ikke lige med denne kapital så har du set med mine øje 3 muligheder:
Punkt 3 virker måske lidt arrogant, men min erfaring er at kan man ikke stille den sikkerhed som Pbs kræver er man endnu ikke klar til at drive forretning online. Den kapital som Pbs kræver til sikkerhed er kun en 'uventet' ting der kommer og der skal være penge på kistebunden til at klare de mørke sider :-)
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.