Hej alle, Håber i vil hjælpe en stakkels tøs til hvordan mine webshops kan blive synlige. Jeg har været inde og tilmelde mine to webshops på google, men de kan stadig ikke findes? Ydermere vil jeg gerne have nogle gode råd til hvordan vi skal gøres synlige til rimelige penge - som i alle nok ved, er det dyrt at starte op! |
Hjælp til nue webshops
Finkena
Hvad er adressen til dine webshops, så kan vi se lidt på dem og finde ud af hvorfor du ikke bliver fundet.... |
Herefter, alle dine URL''er hedder index.php og så et PHP session ID, ingen af dine søgeord i URL''en som søgemaskinerne godt kan lide. Alle titler er heller ikke unikke, de er det samme på alle sider, nemlig Luxos. Lav unikke titler, som indeholder bla de ord som du gerne vil findes på. Ved at rette ovenstående til, er du rigtig godt på vej :) |
Tak for hjælpen indtil videre;0) Vi er meget lidt tekniske, og derfor er dette også meget russisk for mig. Vi har købt begge shops og egentlig bare lagt tekster og billeder på, det tekniske har vi ikke selv noget med at gøre, så nu kommer spørgsmålet så: Kan vi gøre dette selv, eller skal vi have vores udbyder til at kigge på det, ELLER en der har forstand på det? |
Finkena
Jeg er frisk på opgaven, men nemmest for Jer (og billigst) må være at tage kontakt til dem som hoster/har solgt Jeres shop løsning. |
|
Finkena
|
Igen tak. Er du en af dem der står for søgeordsoptimering? Og hvad koster det egentlig? |
Finkena
En pris kan jeg ikke bare slynge ud, men det jeg primært kan tilbyde i den retning er: 1. Gennemgang af site for at finde ud af at optimer dit site, til at blive indexeret 2. Implementer ændringer der er kommet frem til i pkt. 1 Jeg sælger også færdige web-sites, hvor der er taget højde for at de skal være nemme for søgemaskinerne at indexer. Sidst med ikke mindst, har jeg også nogle software produkter på mit site jeg forhandler, som man kan bruge når man arbejder med at optimer sit web-site, f.eks. software til at finde sine placeringer (og konkurrenternes!) på f.eks. google, msn, yahoo samt software til at generer diverse former for sitemaps til sit site. :) |