Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk side om personlig udvikling

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-godtfolk,

Jeg har netop startet en ny side LifeCheck.dk, der omhandler emner som personlig udvikling og menneskeligt potentiale. Jeg tror den kunne være af almen interesse for folk herinde.

Mvh.

Anders

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:26
Hej Anders.

Du skal lige have tjekket for trykfejl, jeg fandt tre styks i din FAQ : uddan(n)else, autode(e=i)dakt, og prmære - der mangler et i.
På hvilken måde er du autodidakt? Hvilke erfaringer har du - og hvorfra?
Hvis du skal kunne lære fra dig, synes jeg det er vigtigt at man tydeligt kan se hvilket ''niveau'' du selv er på!
Hvad er dine fremtidsplaner for siden, vil du leve af den, evt indirekte som coach?

Held og lykke med den

Mange hilsner Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:22
Hej

Jeg synes siden er flot og nem at navigere rundt på. Men på en aller anden måde, kan jeg ikke helt forbinde designet til livsstil? Jeg savner måske nogle mennesker, et eller andet. Jeg kan faktisk ikke helt sætte en finger på, hvad det er jeg mangler :)

Ellers en god og informativ side.

Lige ang. din poll: Den burde forsvinde til højre, når jeg har stemt. Og så er resultaterne ret uoverskuelige.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 19:33
Tak for jeres konstruktive råd.

Jeg hader stavefejl, og det var rart lige at få udryddet 3 af slagsen :-)

Du har nok ret i at jeg kunne uddybe bedre mht. mine kvalifikationer i FAQen. Jeg synes dog, at jeg forklarer disse ting i  velkomstartiklen, som jeg refererer til. Siden er noget jeg driver på et hobbyplan - jeg er således bare en ivrig amatør, der har læst en masse bøger om emnet.

Hvad angår hjemmesiden så har jeg ikke selv lavet designet - det er en skabelon, som jeg brugt. Mine grafiske evner er ikke noget at råbe hurra for, og derfor valgte jeg denne løsning. Jeg har valgt at koncentrere min energi på det indholdsmæssige, og så må det grafiske komme lidt hen af vejen. "Ready, Fire, Aim"-metoden. Men det er en god idé at få flere billeder af mennesker på siden. Min poll er en komponent der følger med til det CMS-system jeg bruger - jeg kan godt følge dig, men jeg har ikke gennemskuet endnu, om det er muligt at tweake den til denne opførsel. Spørgsmålet er om det generer så meget, at det var bedre helt at fjerne pollen?

Hvad angår fremtidsplaner så er det ikke noget, jeg har planer om at leve af, selvom det da er sjovt at lege med tanken. Der komme nok nogle flere reklamer på siden med tiden, så jeg tjener lidt den vej, men jeg regner med, at det bliver i håndøre-afdelingen.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 10:30
Sikken et godt tiltag, respekt for det!

Jeg syntes din side er lidt langsom, men det forstår jeg godt når jeg laver en whois på dit domæne. Du er hostet hos one.com/b-one.com/tjnf aps og du bør omgående skifte din host hvis du har nogle planer om at drive det bare en smule seriøst. Desuden ser det også ud som om one.com er ved at lukke og slukke når man kigger i CVR, så det er nok en god ide at lave backup på daglig basis eller du risikere at miste det hele hvis de drejer nøglen om (jeg siger lukke og slukke da de har status som:
Selskabet er i likvidation).

Nu vil jeg lave mig en bruger på dit site og læse nogle af dine artikler :)

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 10:41
Hmm.. hvor registrere man sig? Jeg kan se hvor man logger ind, men kan ingen steder se et "opret bruger" link.

Et tip hvis du kan holde dig fra selvhjælpsbøgerne et par timer, læs bogen Dom''t make me think der er skrevet af Steve Krug. Den er ikke ret lang men indeholder en masse god information om web usability :)

Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 18:24
Tak for tippet med One! Ja, jeg er heller ikke helt tilfreds med hastigheden på load af siden - der er selvfølgelig lidt grafik der skal loades, men det skulle være ok optimeret. Så det kan da godt være, at jeg skulle give mig til at lede efter en anden udbyder.

Login-boksen er til pynt i øjeblikket :-) Jeg har overvejet at aktivere "member signup" i mit CMS-system, men jeg kan ikke helt se, hvad jeg skal bruge det til. Login-boksen bliver nok pillet af inden længe.

Jeg smider lige den bog på (min lange) "to-read"-liste. Ordet usability er langt fra noget nyt for mig, men kan kan jo altid blive bedre.

Tilmeldt 4. Oct 05
Skrevet kl. 19:11
Login-boksen er til pynt i øjeblikket :-) Jeg
har overvejet at aktivere "member signup" i mit CMS-system, men jeg kan
ikke helt se, hvad jeg skal bruge det til. Login-boksen bliver nok
pillet af inden længe.

Hvis den er til pynt i øjeblikket så pil den af, det forvirrer kun.

Hvad man kan bruge det til? Jeg går ud fra at man kan kommentere artikler o.l..  Et forum hvor man kunne hjælpe hinanden ville også være et godt tiltag hvis du gerne vil have at folk kommer igen og får et kraftigere tilhørsforhold til dit site. Næste skridt kunne så være at få fat i nogle eksperter på området, det er jo muligt at der er nogle der godt vil bruge 1-2 timer om ugen på "velgørenhed" og svare spørgsmål på dit forum eller via f.eks. en brevkasse.

Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 22:15
Du har ret  - login-boksen er nu væk.

De ting du ellers nævner har jeg skam også overvejet, men det er noget, der må komme med tiden. Her i starten vil jeg fokusere min energi på at skrive artikler.

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:00
hej Anders,

jeg var lige inde og tjekke dit site.

Kiggede ikke efter andet end indhold - SUPER!!!

Jeg har lagt den i mine favoritter - synes det er et super koncept og nogle virkelig gode artikler.

Glæder mig til flere gode artikler og guides.

Kunne specielt godt lide dine mange overskrifter i artiklerne - det gjorde dem lette at komme igennem og motiverede mig til at læse videre.

Du virker til at vide hvad du snakker om, og det er fedt!!

- Respekt!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)