Lyder som et spændende projekt. Syntes du skal satse lidt på gør-det-selv markedsføring, da man trods alt oftest skal have et bureau eller andet til at løse opgaven, men derfor er det som sagt godt at vide noget om emnet selv først. Syntes en vigtig ting er online markedsføring, da det er utrolig meget brugt i dag. Få noget med om søgemaskineoptimering, nyhedsbreve og forskellige måder at markedsføre sig på. Ganske kort lidt om alting, som kan give brugeren en bred indsigt i hele emnet. |
Er din interesse Marketing?
// Jesper Skov
Endelig kunne det være rart at have en liste over alternative markedsføringskanaler, altså alt det, som ikke er gængs brug, men som måske er opblomstrende eller nyskabende markedsføring: Viral marketing, meJensens reklamestandere, Business Angels, etc. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hej Jesper og Peter, Tak for jeres svar. Jesper: Ja, vi burde nok have "Online Markedsføring" som et emne for sig selv. Det er jo en hel verden i sig selv.. Er helt enig med.. Hermed noteret :) Peter: "Gratis Markedsføring - der virker" er bestemt heller ingen dum ide.. Det har jeg også noteret mig. Synes faktisk der er en del kanaler man kan bruge for at skabe gratis markedsføring, dog mener jeg, at marketingguide.dk som formidler skal gøre det etisk korrekt, så de kanaler vi henviser til ikke bliver spammet med reklame :-D Men rigtig gode råd.. Tak for det.. Er der flere gode råd? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk