Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Absinth.dk – Hvad gik der galt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Jeg forstår sagtens tanken bag designet på dit site, men den mørke baggrund og de grønne/gule skrifter får det hele til at fremstå lidt lummert og gammeldags. Jeg ville få lavet designet langt mere moderne, mere venligt at se på. Fint nok at bruge Absinthens grønne farve til en del af designet, men jeg ville få en grafiker til at lave en mere elegant løsning.

Jeg må så dog lige tilføje, at jeg ikke er sikker på, at det er al besværet og pengene værd. Jeg føler mig slet ikke overbevist om, at Absinth er noget danskerne køber særlig meget. Men det er kun et gæt!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nilsson:
Det er ikke særlig konstruktivt at kalde mit site gennemført ringe lavet, når du ikke kommer med forslag til forbedringer (udover tekstlink i shoppen).

Okay... Lad mig sige det sådan her så:

• Splinternyt design
  • Ny font
  • ny font-farve
  • nye billeder
  • bedre navigation
  • bedre overskuelighed
  • væk med adsense
  • væk med partnerlinks
  • væk med forum(for det ligner lort)
  • væk med menupunktet "links" - da det sørger for at de besøgende finder andre veje til det du gerne vil sælge.
  • bedre titel på siden, bedre metabeskrivelse - prøver du at give information - eller prøver du at sælge? 
  • "Shop" skal opstilles bedre - så det faktisk ligner en shop, og ikke en forklaring af hver enkelt produkt.
  • Fjern La fee
  • Fjern original
  • Fjern Tilbehør - disse giver dig ikke penge - men er blot et udgående link (unødvendigt)
  • Titlen på "opskrift" skal ændres - potentialet bliver absolut ikke udnyttet!

Kan godt finde mere, hvis du ønsker det?

Det jeg ser når jeg kommer ind på din side er: Det er en informationsside - det er jo ikke en side der sælger - den er jo uduelig til sit formål = at tjene penge. Gør op med dig selv hvad du vil.. Informere folk så de kan lære noget, eller om du vil sælge og tjene penge - i det her tilfælde - sådan som det ser ud der, så kan du ikke begge dele.

Muligvis med bedre design og brugervenlighed kan du gøre begge dele.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43

Mangler især trafik 5 om dagen er simpelthen for lidt .vis bare 100 dobbelt det med et par første pladser eller første side pladser på masser af ord vil der sikkert komme nogle kliks - kunder til dig

Mangler god lang sigende titlen med dine søgeord i titelen husk brug ikke hele domæne navnet Absinth.dk <title>Absinth.dk absinthe absint</title> hvorfor gentager du dig i titlen med samme ord det giver i hvert fald en dårlige udnyttelsen af titlen ,Husk titlen på google kan have op til 67 tegn udnyt det.

Mangler links til siden i ekstrem grad  for alle links kommer fra en side af , spred dig hvor du får links , en side er ikke nok

En tråd her med et par links tips mv.http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy,

Tro din udfordring ligger i at meget få køber spiritus over nettet, det er dyrt, langsommeligt og man kan næsten altid finde det i specialforretninger i DK alligevel.

En ide kunne være at ændre din side så den sammenligner priser/kvalitet på Absint og henviser til de forskellige forhandlere i DK. Du kunne supplere med diverse opskrifter på Absintdrinks og evt. have en "shop" med salg af nogle særlige unikke Absinter, der ikke kan findes i DK - er der ikke noget med at den originale Absint med alrunerod ikke kan købes her i landet? - kunne være noget der kunne friste folk, hvis man kunne få den gennem din side.

En anden ting er at du har alt for få besøgende, jeg tænker umiddelbart Facebook kunne være oplagt, med en side der henvender sig til festglade folk, der er trætte af Tuborg og Breezer og savner noget nyt og spændende.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Fra  WonderfulDenmark.dk Skrevet kl. 11:41

Jeg takker for kommentarer - der er vist en del udfordringer med dette site :-)

Jeg har fået tilsendt et forslag til et helt andet layout med bl.a. hvid baggrund, så det tygger jeg lidt på i øjeblikket.

Indholdsmæssigt skal jeg finde ud af, om det primært skal være en shop eller en Absinth-portal.

Derudover har jeg modtaget et bud på sitet, så inden jeg begynder at overveje at sælge, vil jeg høre, om der er andre, der er interesseret i at overtage domænet www.absinth.dk inkl. indhold?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)