Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få dit eget CMS og forretning for kun 35.000 kroner (din 1. kunde er hjemme)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nu mulighed for at overtage et komplet CMS koncept, med mulighed for almindelig hjemmeside, butik og kreditkortbetaling. Du får alle rettigheder.

Der er ikke brugt noget på markedsføring. Men en kunde har aflagt bestilling i dag. Du får lov til at fakturere denne kunde, jeg sørger for opsætningen, og oplæring til dig.

Så er godt 10% af din investering allerede hjemme fra 1. dag.

Tilbuddet gælder til lørdag kl. 16:00, og jeg forbeholder mig retten til at afvise alle indkomne tilbud. Sælges for kr. 35.000, eller højeste bud over.

Send mig en PB.

Venligst

Hans

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 15:13

Og det er så nu på lørdag den 19. februar :-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:14

Hej Hans

Hvad får man med dit koncept som en gratis open source løsning ikke kan tilbyde?

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 18:05

Hej Kasper,

Tak for din interesse. Pudsigt at man altid bliver stillet det samme spørgsmål fra folk der sælger gratis cms løsninger Wink

Her er tale om et unikt CMS som sælges i et samlet koncept med salgsside, identitet, registreret varemærke, en jævn strøm besøgende på salgssiden m.m.

Så det kan på ingen måde sammenlignes med et stykke open source software du kan downloade gratis et eller andet sted.

Hvis du ønsker en diskussion om CMS delen i dette koncept vs. noget open source du repræsenterer? Ville jeg sætte stor pris på at du skriver en PB, (privat besked), i stedet for at det skal foregå i denne tråd. Det er du meget velkommen til og forhåbentligt har du forståelse herfor :-)

Venligst

Hans

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:14

Du tager fejl - jeg sælger ikke gratis CMS løsninger, jeg sælger opsætning, design, udvikling osv TIL gratis CM systemer.

Jeg spurgte ikke for at starte en diskussion, jeg var bare interesseret i hvad fordelen var ved, som nystartet webudvikler, at købe dit koncept frem for at starte med et andet system.

Hvad kan dit system der skiller sig ud i forhold til andre systemer på markedet?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:46

Kjaerbo:

Hej Kasper,

Tak for din interesse. Pudsigt at man altid bliver stillet det samme spørgsmål fra folk der sælger gratis cms løsninger Wink

Her er tale om et unikt CMS som sælges i et samlet koncept med salgsside, identitet, registreret varemærke, en jævn strøm besøgende på salgssiden m.m.

Så det kan på ingen måde sammenlignes med et stykke open source software du kan downloade gratis et eller andet sted.

Hvis du ønsker en diskussion om CMS delen i dette koncept vs. noget open source du repræsenterer? Ville jeg sætte stor pris på at du skriver en PB, (privat besked), i stedet for at det skal foregå i denne tråd. Det er du meget velkommen til og forhåbentligt har du forståelse herfor :-)

Venligst

Hans

Jeg sælger også CMS-løsninger og jeg synes da det er interessant hvad du har udviklet. Jeg skal nok lade være med at spørge om noget her i tråden hvis det ikke er tilladt. 

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor spørgsmål skal være forbudt. Jo flere spørgsmål jo bedre mulighed er der for at fortælle om sine gode produkter. Det er da måden at se det på. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Har du ikke noget salgsmateriale på det? En demo eller noget andet?

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 23:16

Kasper Gadensgaard:
Du tager fejl - jeg sælger ikke gratis CMS løsninger, jeg sælger opsætning, design, udvikling osv TIL gratis CM systemer.
Jeg er udmærket godt klar over at du ikke sælger selve systemet men derimod løsningen. Nogen hoppede vist også på ordkløveri limpinden Wink

sælger gratis cms løsninger : sælger løsninger : gratis cms : potato / potato

Kasper Gadensgaard:
Jeg spurgte ikke for at starte en diskussion, jeg var bare interesseret i hvad fordelen var ved, som nystartet webudvikler, at købe dit koncept frem for at starte med et andet system.

Svaret er stadigvæk at der er tale om et unikt CMS som sælges i et samlet koncept med salgssideidentitet,registreret varemærke, en jævn strøm besøgende på salgssiden m.m.

Hvad forskellen på det og at downloade et eller andet software i en zip fil er, er vel indlysende.

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 23:33

Thomas Frost:
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor spørgsmål skal være forbudt. Jo flere spørgsmål jo bedre mulighed er der for at fortælle om sine gode produkter. Det er da måden at se det på.

Spørgsmål er på ingen måde forbudt, og jeg har da også besvaret de spørgsmål der har været.

Jeg sælger et unikt CMS i et samlet koncept med salgsside, identitet, registreret varemærke, trafik, automatiseret demo system m.v. Og det giver absolut ingen mening at fylde denne tråd med sammenligninger af mit CM system med de utallige open source løsninger der findes.

Thomas Frost:
Jeg sælger også CMS-løsninger og jeg synes da det er interessant hvad du har udviklet. Jeg skal nok lade være med at spørge om noget her i tråden hvis det ikke er tilladt.

Dejligt at du er interesseret i mit CM system, og du er mere end velkommen at sende en PB, hvis du vil have flere detaljer om det, eller hvad det kan som en eller anden af de utallige open source pakker ikke kan. Det forudsætter så blot at du forud informerer mig om alt det pågældende open source system kan og ikke kan, da jeg på ingen måde er ekspert i disse.

Håber du har forståelse herfor, og at du ikke fortsat er af den opfattelse, at jeg har lagt forbud for noget som helst her.

Venligst

Hans

Tilmeldt 7. Jan 06
Skrevet kl. 23:41

Kim Bang:
Har du ikke noget salgsmateriale på det? En demo eller noget andet?

Hej Kim, 

Salgssiden har en automatiseret demo funktion. Jeg har sendt dig en PB.

Venligst

Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)