Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Europark Føtext - snydere undervejs

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har idag haft en af de der oplevelser hvor jeg først tænkte "nå ja, bad luck" men kort tid efter tog harmen over.

Jeg kørte idag til Føtex i Aabenraa for at hente lidt godt til min lille datter som ligger hjemme og er syg.
Jeg kommer hen til Føtex parkeringskælder finder en parkeringsplads stiller bilen og går de 75 meter til liften, mens jeg venter på liften læser jeg skiltene hvor der står at man skal stille parkeringsuret. Og det havde jeg jo glemt, så jeg går tilbage og ser til min overaskelse at der allerede (efter max 3 minutter) hænger en bøde i min frontrude. Manden der udskriver den er 10 meter væk så jeg siger til ham at det kan sgu ikke passe man skal da have mulighed at reagere på skiltningen. Han siger fræk at jeg bare skal klage til EUROPARK A/S. Jeg er nu ikke den der hurtigt bliver sur så jeg går tilbage og kigger på hvad manden har skrevet på min bøde. Der står "Observationstid 12:17-12:27 " (læg mærke til tidspunktet) som er de 10 minutter man hvis skal give så folk har en chance for at læse skiltningen gå tilbage og stille uret.
Jeg tænker det kan sgu ikke passe da klokken er 12:21 på det tidspunkt jeg sidder i bilen, jeg løber hen til manden og siger om han ikke lige kan kigge i kameraet fordi jeg gerne vil have et billede af ham så jeg ved hvem jeg skal klage over og VUPTI nu har jeg et foto af manden og der står 17.02.2007 kl 12:21 på billedet i min mobiltelefon.

Jeg har i sinde at klage hos EUROPARK og deres snydende vagtklaphatte og jeg kunne godt tænke mig  at i måske kunne hjælpe mig med en google bombing og dermed bevise at det stadig findes  .

BTW hvis Føtex læser dette.. i ansætter en bande snydere og har dermed mistet min omsætning hos jer. Tak for denne gang arrividerci goodbye..

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
You go, girl ;-)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)