Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er det bedste tidspunkt at udsende BtB nyhedsmails?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg driver et firma hvor vi tilbyder en række online services primært til kreative virksomheder såsom reklamebureauer, trykkerier, fotografer mm.

Man kan tilmelde sig vores nyhedsmail fra vores hjemmeside og det er der pt. ca. 300 der har gjort.

Ca. en gang om måneden sender vi en nyhedsmail ud til disse 300 potentielle kunder med relevante nyheder samt en opfordring til at prøve en gratis demo.

Jeg har eksperimenteret lidt med hvornår på dagen samt hvilke dage der konverterer bedst ... men har ikke rigtigt knækket koden endnu.

Derfor ... er der nogle af jer der har erfaringer med hvilke ugedage samt tidspunkter det er bedst at udsende BtB nyhedsmails?

Bedste hilsner,
Jesper
Filecamp.net

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 19:05

Uhh, det varierer jo super meget fra modtagergruppe til modtagergruppe. Brug antallet af Out of office mails til at danne dig et overblik af hvornår folk kan læse mails.

Mvh
PLI | Affugter

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 10:01

Min erfaring (ikke ang. nyhedsmail) er at torsdag og fredag er de dage der er mest ro på de danske tegnestuer/reklamebureauer...

Personligt er det torsdag/fredag jeg læser reklamer og andre u-produktive mails.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:33

Hej begge

Tak for svar.

Det er også min erfaring at torsdag/fredag er de dage hvor vores nyhedsmails bliver konverterer bedst. 

:-)

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)