I forbindelse med opstarten af Industribasen.dk der kommer til at ligne bilbasen.dk meget men bare med maskiner og tilbehør indenfor indstrien har jeg lige et spørgsmål. Må man henvende sig til kunder på andre ligende sider som man så skriver et pænt brev til og gør opmærksom på siden og giver dem et godt tilbud eller er det ulovligt at henvende sig til firmaer som har annoncer på andre sider? jeg vil meget gerne undgå at gøre noget ulovligt eller forkert. Vil sende et brev til firmaet ikke en email. det ved jeg er ulovligt. Mvh Morten |
Må man enlig dette?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Det mener jeg ikke der skulle være noget i vejen for.. /Charly |
Dato: 17-02-2007 16:42:41 Forfatter:www.IndustriBasen.dk I forbindelse med opstarten af Industribasen.dk der kommer til at ligne bilbasen.dk meget men bare med maskiner og tilbehør indenfor indstrien har jeg lige et spørgsmål. Må man henvende sig til kunder på andre ligende sider som man så skriver et pænt brev til og gør opmærksom på siden og giver dem et godt tilbud eller er det ulovligt at henvende sig til firmaer som har annoncer på andre sider? jeg vil meget gerne undgå at gøre noget ulovligt eller forkert. Vil sende et brev til firmaet ikke en email. det ved jeg er ulovligt. Mvh Morten Du må sende alt det post du vil, så længe det er den slags hvor der er frimærke på ![]() |
Du må sende alt det post du vil, så længe det er den slags hvor der er frimærke på ![]() Er det kun snailmail der må sendes i lind strøm B2B? |
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)