Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan noget ingen anden kan!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan noget ingen andet kan her i Danmark!

Det er måske en stor påstand, men jeg kender ikke andre firmaer der annoncerer med det.

Jeg kan vaske de små plastbolde der findes i legelande og andre steder hvor børn leger indendørs.

Nu skal jeg blot blive bedre til at tilbyde denne service, og derfor søger jeg Jeres hjælp!

Kan  I hjælpe mig til hvordan jeg bedst får gang i ideén?

På forhånd tak!

Henrik Jensen

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:15

Start med at kontakte dine kunder:)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:19

Uha, Sunset i Rosengårdscenteret (Odense) kunne godt bruge din hjælp :)

Hilsen 2½ årige Livs far :)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring til Ikea og spørg om de vil købe et vaskeabonnement til deres bolde. Så vidt jeg husker har en hel del ikeaer sådan et boldrum.

Ellers find ud af hvilke kæder der har sådan noget. Det er langt nemmere at få en stor aftale i hus med en kæde og så have til dagen og vejen på den måde og så derefter gå efter de enkelte mindre kunder med kun et enkelt boldrum.

Sørg for at lave det som et løbende abonnement hvor du f.eks. kommer forbi en gang om måneden og vasker løs og det betaler de så en fast månedlig pris for som gør det nemt for virksomheden at administrere budgettet til det uden at de skal tænke over om de har brug for det denne måned eller kan vente til næste osv.

Hvis du har penge at brænde af så overvej at lave en mikrobiologisk test på boldende eller lignende og publiser den på virksomhedens website hvor du dokumentere (selvfølgelig kun hvis det er sandt) hvor beskidte sådan nogen bolde egentlig er og hvor hurtigt de bliver beskidte til det niveau igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med at kontakte McDonalds. Hvis du kan sælge ideen til dem, så har du en solid base at starte op på. Hvis du ikke kan, så er behovet for dit produkt formentlig for svagt til at ideen er bæredygtig.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Utroligt hvis ingen andre tilbyder det..

Mc Donalds, burger king, Randers legeland, IKEA og mange andre har jo dise rum..

Vasker de aldrig deres kugler ?

Mikkel

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:30

Mikkel - KOI Marketing:

Vasker de aldrig deres kugler ?

Yes

Det lyder ellers som en super service. Det skal da bare sælges som abonnementer - Kontakt eventuelt McDonalds hovedkontor. 

Det lyder som en god idé med at lave nogle test af, hvor beskidte de egentlig er.

Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 13:30

Ja det lyder utroligt men der har været meget skriveri om at de forskellige burgerkæder ikke kunne holde deres bolde rene og derfor er der flere som helt har fjernet dem. men nunb kan jeg hjælpe. Jeg er bare lidt nervøs for hvordan jeg bedst griber det an.

Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 13:33

Tak for dit svar. Jeg skal til Odense i morgen og vil tage et besøg i Rosengårdscentret.

Mvh. Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:35

Har du undersøgt, hvad det koster for dem at købe nye fremfor at få dem vasket? Måske de selv har lavet regnestykket og bare køber nye. Har aldrig tænkt over det, men det er da egentlig ulækkert. Gad vide hvilken styrelse, der skal indover. Fødevaremyndighederne eller...?

Men supergod idé, hvis du kan sætte det igang!!!!!!!!!

Michael

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)