Ring til Ikea og spørg om de vil købe et vaskeabonnement til deres bolde. Så vidt jeg husker har en hel del ikeaer sådan et boldrum.
Ellers find ud af hvilke kæder der har sådan noget. Det er langt nemmere at få en stor aftale i hus med en kæde og så have til dagen og vejen på den måde og så derefter gå efter de enkelte mindre kunder med kun et enkelt boldrum.
Sørg for at lave det som et løbende abonnement hvor du f.eks. kommer forbi en gang om måneden og vasker løs og det betaler de så en fast månedlig pris for som gør det nemt for virksomheden at administrere budgettet til det uden at de skal tænke over om de har brug for det denne måned eller kan vente til næste osv.
Hvis du har penge at brænde af så overvej at lave en mikrobiologisk test på boldende eller lignende og publiser den på virksomhedens website hvor du dokumentere (selvfølgelig kun hvis det er sandt) hvor beskidte sådan nogen bolde egentlig er og hvor hurtigt de bliver beskidte til det niveau igen.
Start med at kontakte McDonalds. Hvis du kan sælge ideen til dem, så har du en solid base at starte op på. Hvis du ikke kan, så er behovet for dit produkt formentlig for svagt til at ideen er bæredygtig.
Ja det lyder utroligt men der har været meget skriveri om at de forskellige burgerkæder ikke kunne holde deres bolde rene og derfor er der flere som helt har fjernet dem. men nunb kan jeg hjælpe. Jeg er bare lidt nervøs for hvordan jeg bedst griber det an.
Har du undersøgt, hvad det koster for dem at købe nye fremfor at få dem vasket? Måske de selv har lavet regnestykket og bare køber nye. Har aldrig tænkt over det, men det er da egentlig ulækkert. Gad vide hvilken styrelse, der skal indover. Fødevaremyndighederne eller...?
Men supergod idé, hvis du kan sætte det igang!!!!!!!!!