Hej,
Jeg har nu været ledig i 1 år og har arbejdet som butikschef, team manager for et fieldmarketingsfirma og salgkonsulent som den eneste indvandre i virksomheden lavede jeg aftaler, salg, b2b og telesalg til nogle af de største virksomheder i DANMARK!!! Schur, bertoni, flextronics, mch og mange andre virksomheder!!!
....Hvor disse ledere/direktør tit har sagt!! Det er jo kurteren, supersælgeren, manden med guds tale gave og jeg ved ikke hvad! Jeg flyttede tilbage til Midtjylland" Oprindeligt fra " hvor jeg kom i kontakt med en kunde som tilbød mig et godt arbejde som sælger/træner og efter 14 dage gik virksomheden konkurs og siden da har alt bare gået ned af bakken! Min motivation er gået lidt i stå. Men bare tanken om for 1½ år siden var jeg til kundemøder hvor kunden og mig talte om millioner og hans virksomheder på verdens basis. Jeg ville gerne være den gamle jeg og ville virkelig gå ud og give den en ordenlig omgang skalde. Jeg søger ikke et arbejde som giver 40.000 kr men en grundløn på. ca. 21.000 kr + bonus. Derefter ville jeg være den gode sælger der arbejder for firmaets værdier, udvikling, SALG og SALG. Som 18 - 21 årige arbejdede jeg på fabrikker med ingen uddannelse eller troen på jeg skulle være til noget særligt. Mine jobs i København som Butikschef for 2 butikker, Team manager/Coach hvor jeg motiverede fieldmarketingsælgere i hele Skandinavien og som Salgskonsulent hvor mit arbejde var at sælge databaser til Økonomi og Salgs afdelinger til Jyske kunder.
Jeg er idag 26 år gammel og bor i Ikast-Brande område. Du må meget gerne kontakte mig hvis du kender til nogle virksomheder som søger præcis en som mig eller kan hjælpe mig i gang til at søge det rigtige arbejde.
Mvh. Dragon |
Hvis Jeg var dig ville Jeg lave min egen virksomhed hvis Jeg kunne sælge alt