Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velbesøgt comunity til salg!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et succesrigt comunity, men er på grund af nye forretningsmuligheder nødsaget til at sælge hjemmesiden fra. Jeg synes ikke det ville være retfærdigt overfor hjemmesiden hvis ikke, den og brugerne får mere opmærksomhed end hvad jeg kan give den pt.

Hjemmesiden har mange ansigter, da det i og for sig kan betragtes som værende et stykke software. Der er tale om en stor database men med flere udseender. Ideen bag hjemmesiden er at man kan tilknytte flere forskellige templates/udseender men at brugerne oprerer i samme database. Det vil sige at jeg har drevet hjemmesiden som en affiliate løsning, hvor jeg har henvendt mig til større portaler for herefter at lave en template i deres design og implementeret ovenpå comunitiet. Herved er comunitiet vokset støt og indtjeningen steget hvilket gavner os og portalen som linker til comunitiet. Portalen får en del af indtjeningen, øget trafik og et nyt forretningsområde uden omkostninger. Når jeg siger uden omkostninger menes det at jeg hidtil har stået for driften og designet af templaten til den pågældende portal.

Pt. har tre portaler tilmeldt sig denne affiate løsning, en meget stor og to lidt mindre portaler. Vi har herved oplevet en stødt fremgang af medlemmer så vi nu er oppe på 1500+. Hjemmesiden er ligeledes velbesøgt, hvilket antallet af sidevisninger for Januar 2007 tydligt understreger nemlig 44.000+.

Indtjeningen på siden opnås ved salg af plus-medlemskaber. Priserne er som følger en måned 26.95 DKK,  tre måneder 66.95 DKK og seks måneder 121.95 DKK.

Der er ligeledes mulighed for salg af bannerreklame, reklame i nyhedsbreve til brugerne med mere.

Alt kan selvfølgelig administreres på hjemmesiden. Alt fra bruger administration, opsætning af templates, priser, afregninger til samarbejdspartnere, udsendelse af nyhedsbreve og meget meget mere kan styres i det tilhørende administrationsmodul.

Jeg er kun interesseret i seriøse bud, så lyder det interessant for dig, tag da venligst henvendelse til mig via PM, så vi kan drøfte sagen nærmere, og jeg evt. kan komme med yderligere detaljer.  

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:09
Du vil ikke fortælle her, hvilken side der er tale om?

// Jesper Skov

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 20:46
Har sendt PM
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:57
Hej Martin,

Jeg vil meget gerne høre mere. I første omgang vil jeg dog gerne bare høre hvilken side der er tale om. Du kan enten sende mig en PM eller skrive til mig på info /*snabel-a*/ pixeltrail.com. På forhånd tak.

Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:57
Hej

Jeg vil gerne høre nærmere om dit forum.

Gider du sende en mail med link til hjemmesiden, antal medlemmer osv?

På forhånd tak

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:47
Hej

Jeg vil også gerne høre mere om siden.

Vil gerne vide, hvor mange besøg du har - hvor mange sidevisninger, unikke besøg, og ikke mindst hvor mange af disse medlemsskaber der sælges.

Send mig en mail

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:04
Venligst PM mig vedr. din side.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:04
Hejsa,

Du må meget gerne kontakte mig på Jesper@JJepsen.dk med flere detaljer om websitet, samt link

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:55
Hvorfor er det top secret hvad site det er?

Frem med det!

Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:18
Hej Allesammen,

Jeg vil meget gerne fortælle jer yderligere om siden og hvilken url den kan ses på. Den information vil i kunne modtage ved at sende mig en PM. Grunden til at jeg ikke offentligøre url i forummet er at der 1. er flere url og 2. at samabejdspartnerne ikke er informeret om et evt. salg endnu.

Men i er mere end velkommen til at skrive hvis i ønsker yderligere information

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)