Hej. Jeg har startet smsmad.dk op her i februar, og da jeg ikke kan sælge, har jeg haft en god veninde til at skabe kontakt til virksomheder i hendes fritid, da hun har fast arbejde, ligesom jeg selv. Men hun har ikke haft den tid der skal bruges til at skabe kunder. Så derfor denne tråd. Jeg vil gerne i åben dialog med en ren salgsvirksomhed (BtB), som har fokus på relations-salg, for at se om der er potentiale for et evt. langvarigt samarbejde i den nærmeste fremtid. Det er dog vigtigt at I har erfaring med salg af annoncer eller lignende. Der er 3 typer kunder: Supermarkeder, Fødevarer producenter og andet detail. P.t. så mangler jeg bare en sponsorer/annoncører, da alt andet er på plads. Du kan downloaded min salgs-brochure (BtB) som henvender sig til fødevarer producenter her: http://www.smsmad.dk/BrochureSMSMAD.pdf Kritik modtages gerne... så længe den er konstruktiv. For dem der er interesseret i en dialog er velkommen til at kontakte mig glenn@smsmad.dk eller her. |
Dialog ønskes
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Lige et par ting fra hovedet: 1) Lad folk selv bestemme tidspunktet så det kan ramme der hvor de normalt er på vej ud at handle 2) Ret stavefejl i brochuren 3) Mobilen på sidste side er lavet længere en den er. Det er måske ok, men vi så i stedet for at gentage hvad de får ud af at være med vis en MMS som den kommer til at se ud. |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Hej Lars. Tak for din kommentar. Det er jo sådan, at man mange stirrer sig blind på sit materiale, så tak for dit input. Ændringer til brochuren er altid en mulighed, afhængig af hvad deb kommende sælger har af erfaring. Glenn |
Hej Glenn Hvis du vil have effektfuld markedsføring (Hvilket er MEGET nødvendigt ved b-2-b), skal du først og fremmest få et professionelt reklamebureau til at lave dit salgsmateriale. Det er afgørende at du får lavet et spændende og iøjenfaldende salgsmateriale. Det er ikke nok bare at smidde noget sammen og så sende det ud til kunderne - du skal samtidig få de potentielle kunder til at gide læse din brochure. Det gør de ikke med det du har nu... Nu skal du ikke tage det personligt, men det er ikke det mest ophidsende salgsmateriale du har lavet. Kort sagt... Hvis du virkelig er seriøs med dit foretagende, så få professionelle kommunikationsfolk til at udvikle dit markedsføringsmateriale - Og ja, det koster naturligvis mere end selv at lave det, men tro mig - Pengene er givet godt ud. Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Kan godt være materialet kan gøres pænere ... men synes der er noget mere centralt der måske halter lidt. Først et spændende koncept. I skriver i forventer at sende 50.000 mms ud det første halve år, samtidig prøver i at sælge pakker på 40.000 mms''er til 187.000 ... det er godt nok noget af en betaling at ligge 3 uger inden den første mms overhovedet bliver sendt. Dertil synes jeg det med at abonnemneter løber efter hinanden heller ikke lyder helt optimalt. Er det bedre at få synlighed kun én gang om ugen, eller hver anden uge ... og så over længere tid. Evt. lade folk selv kunne aktiverer og deaktivere deres abonnement efter om de mener de har noget de gerne vil ud med. Jeg ville også skrue ned i pakke størrelsen - start ved 1000 eller 1500 - der vil smertegrænsen allerede været nået for de fleste. Jeres mindste pakke på 10.000 mms koster pt. 55.000 kr. - det er jo crazy overfor et helt nyt medie ... Dertil vil jeg også sige at nå noget koster 187.000 for en pakke, skulle designet udtrykke lidt mere troværdighed. Held & lykke. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej igen. Tak for jeres input. Jeg tager det som, at I også er interesseret i at hjælpe smsmad.dk på rette vej, som det fortjener. I begge 2 er fra den grafiske branche, så jeg lyttter selvfølgelig til jer begge. Men I lægger ikke meget forståelse i jeres ord... at det kan gøres bedre! Selvfølgelig kan brochuren gøres bedre, men alt er relativt, hvis man ikke forstår hvad I specefikt mener. Kristian. Vores priser er konkurrence dygtige med relateret produkter/ydelser. Men vi har også den udfordring, at vi opererer med et nyt produkt i nyt markedet. dvs. ingen tilbyder noget der er lig. Problemmet lægger ikke i prisen ifølge potentielle kunder, men at de allerede har lagt budget for 1. og 2. kvatal. 1000 tak for jeres input. Glenn |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)