Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fundraising-hjælp søges til ny socialøkonomisk virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at starte et socialøkonomisk grafisk bureau i København. Socialøkonomisk på den måde, at min virksomheds mission er at give plads til borgere med relevant baggrund, der ikke kan klare en normal fuldtidsbeskæftigelse 37 timer. Fx hvis de har været nede med stress eller lignende.

Da der er brug for opstartsfinansiering, undersøger jeg forskellige muligheder, blandt andet fundraising, som jeg ikke rigtig kender noget til. Jeg hørte en gang om nogen, der benyttede en fundraiser, og vedkommende blev honoreret med en procentdel af de midler, der blev skaffet. Er der nogen her, der kender noget til det? Eller til, hvad der er en rimelig betaling for en fundraiser og hvordan det fungerer, om der er der gode/dårlige, noget man skal være på vagt over for...

Se her for detaljer, www.media-now.dk, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig videre.

Bedste hilsner Trine

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende, men er det til den virksomhed alene du søger fundraising til eller er det hjælp til at bygge socialøkonomiske virksomheder op generelt for folk som har begrænset erhvervsevne?

Der er nok ingen tvivl om at der generelt mangler tilbud til dem med begrænset erhvervsevne.

v/Christina

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg driver denne virksomhed, er det til denne alene.

VH Trine

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt at få noget iværksætterstøtte eller anden hjælp via kommunen, når der er tale om bekæftigelse af folk med funktionsnedsættelse?

Det er jo også vigtigt at i slår på at i har en god social profil overfor pontentielle kunder, og måske kan de gå ind og støtte hvis i kan lave nogle faste aftale om levering af ydelser.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Trine fik du hjælp

Jeg skal også starte noget så måske du ved hvor jeg kan henvende mig.

Mvh Anette Nielsen

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det gjorde jeg ikke, men jeg skal mødes med en, der ved noget om det, en gang inden jul. Du er velkommen til at skrive igen slut december, så er jeg måske klogere.
Hvad skal du starte?
Venlig hilsen Trine
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

 

Jeg skal starte danmarks største lege-og konkurrenceland

 

Mvh Anette

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)