Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration søges! - jeg skal bruge det helt rigtige navn til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Serenity Arts Photography Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står overfor en udfordring - jeg kan ikke finde det helt rigtige navn til min kommende hjemmeside Tongue Tied

Hjemmesiden kommer til at handle om mig ;o) En side der viser og fortæller om min musik (musicals hovedsageligt) som jeg udøver, men også mine malerier der skal præsenteres og sættes til salg. Samtidig har jeg også en lille fotograf i maven som også gerne vil have en plads på siden.

Så der er altså tale om en side der showcaser min kreative sider og som "sælger" mine produkter.

Det der er mit problem er, at jeg syntes de danske navne jeg kan finde på, lyder platte.... jeg vil jo ikke misforståes til at blive opfattet som en "hobby-butik" i form af Panduro-hobby, hvis man ser navnet på nettet.

Det skal være et "catchy" navn - gerne på engelsk, men det skal være et navn der ikke kan misforståes/staves forkert når man hører det. Navnet skal også have noget professionelt over sig og skal kunne se godt ud på en hjemmeside.

Hvad skal min hjemmeside hedde?? Nogle bud?

Jeg takker på forhånd, da jeg allerede nu ved det vil vææææælte ind med gode forslag ;o)

/Anja

Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:49

Hej Anja,

hvad med ekstrom-art.dk? Med eller uden bindestreg. :)

Så er der selvfølgelig spørgsmålet om ø/o, men synes da det er lidt catchy?

Mvh. Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:51

Måske noget ordleg over Ekstrøm = ekstravagant / extravagant / extravaganza ?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:55

Hej Anja,

Der er ofte nogle interessante sammensætningsmuligheder, hvis du tager elementerne i det du beskæftigere dig med - og så tjekker de samme ord/beskrivelser af ift den latinske ordbog - gå på Google og søg på det latinske ord for nogle af de ting der beskriver dit virke - og sammensæt det eks. med andet ord.

Eks. har jeg kombineret det latinske ord for "guld" med "trends" i påfundet til min seneste website/fanside på FB.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:59

havd med artja.dk - den er ledig :-)

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København NV
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:01

Som nogle andre har nævnt så evt. noget spil på dit navn :)

Jeg tænker noget i stil med strom-art (om du så vælger at bruge o eller ø, eller bindestreg eller ej må du selvom). Dog vil jeg selv holde mig fra ø, da det jo ikke er alle tastaturer som har æ, ø, å. Især ikke hvis du satser på at gå internationalt.

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Serenity Arts Photography Skrevet kl. 11:10

Jeg kan sagtens se hvad I mener - men mit navn vil altid være grund til jeg skal forklare hvordan det skal skrives.

Internationalt kan de ikke finde ud af det med ø'et og så skal jeg herhjemme også fortælle at det er o og ikke ø mv. Mit fornavn "anja" kan de heller ikke finde ud af ude i verden, idet jeg så skulle stave det Anya og så kan danskerne ikke finde ud af det ;o)

Tænker på det perfekte navn der siger hvad det er, og hvor man ikke er i tvivl om stavemåde mv.

Jeg kan godt lide noget med "art" i som I beskriver. Jeg fandt igår på CreativeMe, men den var naturligvis allerede taget... men det var nu også kun en "måske'er" i en laaang række af tanker som alle er blevet kasseret igen ;o)

I know - jeg er en krævende dame ;o)

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:22

Currentart.dk

Artcurrent.dk

desværre er de ikke ledige .com - men der kan bruges "-"

Current = Strøm ... :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34

Hej Anja

Jeg kan godt forstå, du synes dit navn skal være både catchy og til at stave.

På den anden side, synes jeg dog ekstrom vil være rigtig godt at arbejde ud fra - specielt da du tænker at sprede dine aktiviteter en del. Og hvem ved hvad der ellers vil komme til over tid.

Evt noget i stil med:

Ekstrom Art

Held og lykke uanset!

Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:49

Hej

Hvad med visuel musik eller på engelsk: visual music

Det viser både din musik og billeder og også, at det er musicals

Mener ikke at visualmusic.dk er taget

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)