Hej Amino'er Jeg står overfor en udfordring - jeg kan ikke finde det helt rigtige navn til min kommende hjemmeside Hjemmesiden kommer til at handle om mig ;o) En side der viser og fortæller om min musik (musicals hovedsageligt) som jeg udøver, men også mine malerier der skal præsenteres og sættes til salg. Samtidig har jeg også en lille fotograf i maven som også gerne vil have en plads på siden. Så der er altså tale om en side der showcaser min kreative sider og som "sælger" mine produkter. Det der er mit problem er, at jeg syntes de danske navne jeg kan finde på, lyder platte.... jeg vil jo ikke misforståes til at blive opfattet som en "hobby-butik" i form af Panduro-hobby, hvis man ser navnet på nettet. Det skal være et "catchy" navn - gerne på engelsk, men det skal være et navn der ikke kan misforståes/staves forkert når man hører det. Navnet skal også have noget professionelt over sig og skal kunne se godt ud på en hjemmeside. Hvad skal min hjemmeside hedde?? Nogle bud? Jeg takker på forhånd, da jeg allerede nu ved det vil vææææælte ind med gode forslag ;o) /Anja |
Hej Anja,
hvad med ekstrom-art.dk? Med eller uden bindestreg. :)
Så er der selvfølgelig spørgsmålet om ø/o, men synes da det er lidt catchy?
Mvh. Michael