Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dygtig svensker søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

Findes der mon en kompetent svensker herinde, som har lyst til at bistå os hos www.engodsag.dk, når vi lancerer sitet i Sverige? Vi har brug for en person, enten dansker som kender markedet indefra eller en svensker, som ved meget om det svenske marked i forhold til: e-handel, medier, salg og i det hele taget den svenske kultur/mentalitet...
Kan du have interesse heri, så kontakt mig på jonathan@engodsag.dk med information om dig selv / en i dit netværk. Vi går efter planen i luften med ENGODSAK.SE primo april i år... Der er allerede en række væsentlige aftaler på plads.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:23
Hej Jonathan,

Jeg har smidt linket til dit indlæg til min svenske gut. Han undersøger lige nærmere..

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:26

Hej Jonathan

Vi hjælper danske virksomheder if. lancering/eksport etc. til det svenske marked. Dvs. vi hjælper primært med PR og med oversættelser mellem dansk og svensk.

Vores svenske medarbejder har et indgående kendskab til det svenske marked if. e-handel, public relations m.v., og har en række gode kontakter til journalister/medier i Sverige.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Lyder relevant. Vil du smide mig en mail på jonathan@engodsag.dk med lidt mere info og hvordan I kan hjælpe os?...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)