|
Snakkede lige med Jesper fra MediaMouse som havde snakket med nogle andre Aminoer - som sagde der var en lille tvivl om foredraget blev til noget ... det gør det - og bliver bedre og bedre ... Foredraget finder jo sted den 10. marts i hjertet af Frederiksberg - Solbjerg Plads 3 også kendt som Copenhagen Business School, der har vi lejet det fornemme KPMG auditorium. Dørene åbner klokken 12 hvor fine navneskilte lavet af Jesper fra MediaMouse bliver udleveret - det er der afsat en halv time til .. hvis der et par stykker der måske kan komme klokken 10.00 til at lave lidt praktisk så send en PM eller mail til ks@cygnet.dk Undervejs i de tre fordrag af Sebastian Gullak, Kenneth Boysen og Martin Thorborg vil der være en let frokost. Efter foredragene vil der være en halvtimes tid til lidt mingle - så bliver maden serveret - en lækker buffet. Når vi har fyldt os med lækkerier, går vi mod cafeen Nexus også på Copenhagen Business School som er reservert kun til Amino-hygge til klokken 24. Undervejs vil der ske lidt små happeninger - kan blandt andet sige at faderen af Speednetworking, Flemming Juliussen kommer og laver lidt trick. Der er 69 tilmeldt buffet som koster 250 kr. og 21 uden mad der koster 100 kr. HYPE ... Er du ikke tilmeldt? Så slå til nu. Der har været en del afbud så der er stadig helt ledige pladser. Derudover har jeg idag sendt 27 påmindelser ud til amino''er der ikke har betalt, hvis de ikke strammer sig an - ja så er der nok endnu flere - samt det bliver lidt af en nedtur af en oplevelse for min økonomi. Håber vi ses ... glæder mig til at møder en masse super spændende Amino''er. Her er en deltagerliste - har måske lidt glemt et par stykker.... acorner Albelli Allan Nielsen Alun Anette AnjaKL Anne Fogel arj Arkibal Birgit Larsen Birgit Winther Rønnow Blach Blueboy Brian Brian Nielsen Brian Rasmusson Caspergron Ceravista Christoffer H. Christensen cygnet Davidchristensen Dennis Kjærgaard Dimsedut Domismik eastbridge Effektiv Markedsføring gazela Henrik Arvedsen Idenion Jacob Skriver jan kristensen Jeppe- J Karna Lønne kdl Kenneth Boysen Kim Gam-Jensen Kristian Rønnow KristianKH LaikaGroup LarsBuur Lau Bech Lauritzen Laysen LoneTL Lundsby Mads Løntoft magle Marcel Fuursted Maria Dencker Martin Tygsen Mathias Dannevang Maxiboy MichaelO Mikkel Jørgensen M-O MortenBock Net-distribution.dk Nicolai Lønne Niels Schuwendt Niklái Præsten RandomAccess René René / Dribling & Dagens Kup RuneOlsen Sara Schuwendt Smp somebody STATEMENT Stones Such Sue Sune Christesen svend The Pool Mand theill Thomas Thomas1974 ThomasBonde Toga Tommy Trislo Troels Thomsen ttopholm Tyllesen Uffe Jakobsen Uhdsen wolstrup Zona ØVV Ø |
HYPE: Fordraget med Martin Thorborg + deltagerliste.
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
http://tastic.inmende.dk/ Der står også hvad de kære foredragsholdere skal tale om... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
HYPE ... Glemte jo også lige at frokosten er jo gjort endnu lækre i samarbejde med CMS-gutterne fra SixPointZero .... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Jeg har fået en håndfuld tilmeldinger mere - men desværre også endnu flere afbud. Jeg vil komme med en ny deltagerliste i morgen ... men lige nu er der i hvertfald hele 6 ledige pladser til dette geniale arrangement. For fanden det er cremen af dansk erhvervsliv der kommer - kommer du? |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
|
Jeg vil gerne med til arrangementet. Har tidligere bandet over, at have læst det "for sent"... Har sendt dig en PM, Kristian. |
|
Hype - så er der en ledig plads tilbage, dog mangler jeg stadig 40 betalinger!! Men mange har lovet de kommer i morgen - så det glæder jeg mig til Hvis du vil med så send en mail til ks@cygnet.dk med Aminonavn, Firma adresse og om det skal være med eller unden mad. 79 er indtil videre tilmeldt maden. Her er den opdateret deltagerliste acorner Albelli Allan Nielsen Allan Petersen Anette AnjaKL Anne Fogel arj Arkibal Azias Birgit Larsen Birgit Winther Rønnow Blach Blueboy Brian Brian Nielsen Brian Rasmusson Caspergron Ceravista Charlot Christoffer H. Christensen cygnet Dennis Kjærgaard Dennis Moellegaard Pedersen Dimsedut Domismik eastbridge Effektiv Markedsføring gazela Henrik Arvedsen Idenion Jacob Skriver jan kristensen Jeppe- J Jesper Jonas Søndergaard Pedersen Juliussen Karna Lønne kdl Kim Gam-Jensen Kristian Rønnow KristianKH LaikaGroup LarsBuur Lau Bech Lauritzen Laysen LoneTL Lundsby Mads Løntoft magle Marcel Fuursted Maria Dencker Martin Tygsen Mathias Dannevang Maxiboy mejensen MichaelO Mikkel Jørgensen M-O MortenBock Mr. Agri mrt Net-distribution.dk Nicolai Lønne Niels Schuwendt Niklái Præsten RandomAccess René René / Dribling & Dagens Kup reolsystem.dk RuneOlsen Sara Schuwendt Smith Smp somebody STATEMENT Stones Such Sue Sune Christesen svend The Pool Mand theill Thomas ThomasBonde Toga Tommy Trislo Troels Thomsen ttopholm Tyllesen Uffe Jakobsen Uhdsen wolstrup www.IndustriBasen.dk Zona Ø ØVV |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
|
Jeg har ikke modtaget en mail fra dig. Er den sendt til ks@cygnet.dk Den sidste ledige plads i denne omgang er desværre røget. Men der kommet helt sikkert et par pladser mere - der er forsat 31 personer der ikke har betalt!! Husk at skrive om billetten skal være med eller uden mad. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Hej, nej den var sendt til den emailadresse du havde opgivet i "indbydelsen" :-) Men nu er den videresendt. Lad mig vide om der kommer nogen afbud. |
Bliv gratis medlem