Da jeg har haft mange efterspørgsler på mindre opgaver, vælger jeg nu at indføre "time-betaling" i firmaet. Og hvad betyder det så..?? Jo, man kan leje en medarbejder på timebasis, hvis man har små ad hoc opgaver der skal løftes via telemarketing. Fra og med d. 19/2 kan dette tilbud benyttes. Det gælder på alle vores kompetence områder, det være sig: Vil i vide mere, så bare grib knoglen og ring, eller send en mail til mig. Og det største spørgsmål mange vil spørge om er, Hvad er fordelen ved at gøre det? Den største fordel for dig vil være, at du ikke skal bekymre dig om personale. Du har ikke udgiften til administration, opsigelse, feriepenge, barselsfond, G-dage, sygedagpenge, A.t.p-bidrag o.s.v. Efter endt arbejde vil du modtage en faktura.. Nemmere kan det ikke være.. Og hvad er ulempen så..?? Du vil hurtigt finde ud af, at du tidligere kunne have sparet dig for en masse udgifter og ikke mindst tid, ved at have kontaktet os noget før. ![]() Med venlig hilsen Christian Ps: Vi har selvfølgelig stadig et godt amino tilbud på mødebooking af større opgaver. ![]() |
Folk der har forespurgt på timeprisen, burde alle have fået svar nu enten via pm eller mail.
Igen tak for jeres interesse.
Igen tak for jeres interesse.