Hej Alle Investor søges! Jeg har gennem det sidste år arbejdet på at få agenturet på en jagt tøjs brand det ikke er repræsenteret i Danmark og det er nu lykkedes ikke alene at få det i Danmark men hele Norden. Da min tidligere partner desværre har haft et lidt stille år med forretningen så har han de fleste af hans midler bundet op i et meget stort varelager og har desværre trukket sig fra projektet for at koncentrere sig om hans nuværende forretning. Derfor er jeg ude at lede efter en ny investor og det gør ikke noget at denne har en jæger i blodet men absolut ikke noget krav. Jeg har gennem det sidste år undersøgt markedet og muligheder om at få tøjet ind i en eksisterende kæde men med de rabatter og kreditlængde de vil have vil dette kræve en MEGET stor investering, derfor har jeg sadlet om og har haft kontakt med over 30 jagtklubber i Danmark for at undersøge muligheden for at handle direkte med klubberne. De er meget interesserede i denne form da der kan gives store rabatter på den vejledende udsalgspris. Ved at gøre dette bliver investeringen meget mindre og avancen meget større og så kan vi forhåbentlig skabe en efterspørgsel på markedet og dermed vil det være butikkerne der kontakter os om at få det ind og dermed ikke have de store rabatter. Denne måde at gøre det på kræver jo en del mere arbejde i feltet men dette er ikke noget problem da jeg vil varetage salget i Jylland og jeg har en sælger på hånden der tror så meget på projektet at han gerne vil starte på Sjælland på ren provision. Inden for kort tid skal der også åbnes en webshop og dette er der også styr på da mit nuværende arbejde laver webshops. Jeg håber på at dette har vakt lidt interesse omkring projektet og jeg kan kontaktes på martin@freestylex.dk eller på tlf. 53443842 for en lidt mere uddybende samtale. Mvh. Martin |
Investor søges til nyt jagt brand i DK og Norden
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)