Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juridisk bistand til handelsbetingelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du anbefale en dygtig advokat med speciale i e-handelsbetingelser, vil lytte til mine fremtidsplaner for virksomhedens nye produktområder, og måske også har forstand på hvad der skal til i forhold til pbs. Er e-handelsfonden et godt sted at gå hen?

EN UDDYBNING - HVAD ER PROBLEMET?

Jeg ejer flere domæner i dag - og har på et af dem en shop med godkendt betaling fra pbs. Fra hvad jeg har læst herinde kommer jeg rigtig godt og grundigt i tvivl om jeg må anvende min nuværende aftale til betaling af varer fra de andre sites. Jeg skal under alle omstændigheder lave tillægsansøgning for abonnement.

Hvornår betrates noget som et subdomæne ?

Nu udvider jeg min onlineforretning og vil derfor gerne én gang for alle få hjælp til at sikre mig handelsbetingelserne overholder alt i forhold til forbrugeren, i forhold til pbs godkendelse og at jeg er sikret bedst muligt - også for de fremtidige planer.

Jeg kommer til at sprede min forretning over salg af malerier og andet kunst, kurser, workshops, rådgivning, e-bøger.

Mange hilsner

Christina

 

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christina

Jeg vil mene jeg godt kan hjælpe dig!

E-handel er en af vores specialer på kontoret og vi har lavet handelsbetingelser til andre internetvirksomheder.

Du kan se nærmere på integralaw.dk eller er du velkommen til sende mig en mail på jam@integralaw.dk.

Du er altid velkommen til at ringe for flere oplysninger. Advokaterne på kontoret er certificeret IT-advokater.

Hilsen


Javed Aslam
Advokatfuldmægtig
Fra Slangerup
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak - jeg har lige fået mulighed for (måske) gratis hjælp , der er jo fantastisk, du skal have mange tak, jeg kontakter dig/jer hvis det andet ikke virker..

 

Mange hilsner

Christina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)