Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg - www.EDB-Portalen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi startede denne hjemmeside op for noget tid siden, men fik desværre travlt med alt muligt andet.

Hvis du har gejsten til at bruge noget tid på den, er du velkommen til at smide et bud.

Mvh.

Kasper Kjær - EDB-Portalen.dk

25 38 50 23

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:25

Kasper-k:

Hej.

Vi startede denne hjemmeside op for noget tid siden, men fik desværre travlt med alt muligt andet.

Hvis du har gejsten til at bruge noget tid på den, er du velkommen til at smide et bud.

Mvh.

25 38 50 23

Jeg kun godt tænke mig og hører lidt om hvad hjemmeside er bygget op i, og hvad målet har været på hjemmeside. Hvor ligger den host hen

Pris eller bud kommer først efter at jeg har hørt lidt om siden

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kasper-k:

Hej.

Mvh.

25 38 50 23

Hmm...Når jeg læser den smøre "Vi/jeg har ikke længere tid til sitet", så ser jeg øjeblikkeligt et rødt advarselslys for mig. Man ser det tit herinde. Og jeg læser det som "Der var sgu ikke rigtigt noget potentiale i det alligevel".

Hvis du vil sælge siden, så kræver det nok nogle flere informationer for at kunne gennemskue om, den er noget særligt værd!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:47

Hej :)

Ja, kan jeg selvfølgelig godt forstå.

Vi startede siden i 2009 men henblik på at lave en side hvor brugerne kunne få hjælp til deres computer problemer.

Det smarte ved siden kommer først når der er nok indlæg og løsninger da forsiden er en "kendt fejl database" hvor brugeren kan søge om der er andre der har haft samme fejl og se hvad løsningen er.

Hvis brugeren ikke kan finde løsningen på deres fejl i databasen på forsiden " kendte fejl" kan brugeren i stedet oprette en tråd i forum og få hjælp af andre it interresserede, Hvis denne tråd får et svar med løsningen kan brugerne vurdere med smileys om det hjalp eller ikke (5 grønne = svaret + spørgsmålet ryger automatisk ud på forsiden som kendt fejl)

Vi betalte en programmør for at lave hele hjemmesiden til os, så har ikke de store informationer omkring den udover at vi har en admin side samt siden er hostet på min gigahost konto.

Håber dette er svar nok ellers skriver du selvfølgelig bare igen :-)

Mvh. Kasper

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 08:49

Kasper-k:

Håber dette er svar nok ellers skriver du selvfølgelig bare igen :-)

Mvh. Kasper

Jeg tror at det der bliver fisket efter er informationer der kan fortælle noget om indtjeningspotentialet. Hvor meget tjener den om måneden, hvordan tjener den pengene, hvor mange brugere er der, o.s.v.? Jo flere informationer du kan give, jo bedre chance har folk for at vurdere om det er noget de er interesseret i.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)