Lyddæmpning/akustik forbedring. Kan du hjælpe
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Hej aminoer
Jeg er på udkig efter en leverandør der kan levere lyddæmpning/akustik forbedring til vores lokale.
Vi skal have minimeret "gen-klang" i lokalet, så meget som muligt.
Hvad har i af bud, der ikke vælter budgettet .
Mvh Christian
Svar
Tilmeldt 10. Jun 11
Hej Christian
Det er godt nok noget tid siden du skrev indlægget, men vi kan godt hjælpe dig med akustisk forbedring af jeres lokale.
Nu kender jeg hverken jeres budget eller lokalets størrelse, men du er velkommen til at se nogle af vores løsninger på vores hjemmeside :
www.grastrupdesign.dk
Med venlig hilsen
Henrik
Svar
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Køb rockfon plader og put dem i et "træskelet" af lægter.
Med stof omkring ender de med at koste ca 150 kroner stykket og funker rigtigt godt.
Jeg har en del af disse i studiet, og kender andre studier der har brugt denne teknik.
Svar
Tilmeldt 16. May 10
Preben
Skrevet
12-06-2011 kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
http://www.b6akustik.dk/
Vh preben
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Der er ingen tvivl om at Ecophon ville være et godt alternativ, det billigste ville være hvis du har et gipsloft eller andet glat loft i forvejen, at oplime 20mm ecophon plader direkte på loftet, dette gøres med alm. monteringslim.
Jeg ville dog også kigge på Trolltex som også har nogle super gode akustiske egenskaber, men kræver et underlag de kan skrues op i, så er ikke altid den optimale løsning.
Svar
Tilmeldt 9. Nov 09
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Dimsedut
Skrevet
15-06-2011 kl. 22:49
Svar
Der findes også adskillige som laver lydabsoberende billeder. Se fx http://www.akuart.dk
Jimmy
Svar
Tilmeldt 26. Jan 10
jmbyg
Skrevet
15-06-2011 kl. 23:37
Svar
Hej Christian.
Hvis du stadig mangler en til at løse dit problem, så er du meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 22 32 11 81
Jeg ejer et tømrer firma, hvor vi har stor erfaring i opgaver som denne.
Ring til mig så finder vi den rigtige løsning.
venligst
jesper møller
www.jmbyg-montage.dk
Svar
Tilmeldt 16. May 10
Preben
Skrevet
16-06-2011 kl. 00:29
Svar
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
16-06-2011 kl. 12:37
Svar
Melaminskum - det er effektivt og kan ikke brænde (hvilket er vigtigt). Er godkendt til lyddæmpning i togvogne, fly, biler mv., hvor der er høje sikkerhedkrav. Hilsen Daniel
Svar