Det så bare en skam det ikke er ved et af de store abonnementer de har lavet fejlen, er trods alt begrænset hvor meget man sparer ved det pågældende :)
Men Sony Ericsson X8 til 999 + oprettelse er jo også okay :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Nu er der koks i shoppen igen. Denne gang dog ikke til 0,- kr., men til gengæld er det alle deres telefoner, hvor abonnementet ikke er regnet med i mindsteprisen på TDC Mobil Tale.
Det er super godt spottet :o)
Jeg har ikke kigget dem alle igennem, men en HTC Wildfire tager de 999,- kr. for, eller 1.148,- hvis vi går ud fra, at de kan kræve mindsteprisen, som de har angivet.
Den koster fra 1.672,- på mobilpriser, så det er en pæn besparelse.
Der må være en shopansvarlig der står til en fyreseddel efterhånden...
Så mangler du bare en ringer til TDC og fortæller du har købt i ond tro og henviser til debatten her. Vupti, så er du forpligtet til at tilbageføre købet.
Jeg tror i glemmer den lille "gummi paragraf" der kort sagt heder, at man ikke må handle i ond tro, så hvis man VED at det er for godt til at være sand og alligevel køber, og herefter tror at man kan læne sig op ad lovgivningen og holde på sin pris.. så er jeg bange for at i får en trist overraskelse, hvis i vælger at gå videre med sagen, så pas nu på venner :)