Jeg sidder og skal lave de sidste papir til skatteverket i Sverige for min lille enkeltmands virksomhed. Selv har jeg ingen erfaringer med det men gik ud fra at ved at læse lidt, kunne jeg sagtens finde ud af det - men jeg er desværre blevet klogere... Hvor for man noget hjælp til dette, er der en venlig sjæl her der kan hjælpe mig imod betaling eller andet? Jeg har et super simpelt regnskab, jeg har købt nogle ting og de er alle solgt igen. Jeg har anskaffet EDB udstyr som der skal afskrives lidt på samt haft administrative udgifter (frimærker, kuverter, visitkort etc. etc.) Alt i alt meget simpelt, men når man kæmper lidt med det svenske i de dokumenter som skatteverket har og så ikke lige er revisor, syntes jeg det giver nogle problemer. Håber der er en her der kan hjælpe mig på den ene eller anden måde...? |
Revisor hjælp til svensk virksomhed?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Er lidt nervøs for hvad det kan koste, har du et bud på det? Mit regnskab er så lille at det irriter mig at jeg skal bruge penge på at få det lavet, men det er nok bedre at få nogle proff. til det, frem for at lave en masse balalde med det... |
Hej Thomas.. Vi har også en enkeltmands virksomhed i Sverige, og til vores regnskab bruger vi Malmö Revisorer AB 046 2114920. De levere et godt stykke arbejde til en fornuftig pris.. ![]() Venlig hilsen Ania Christiansen |
Kan du give en indikation af prisen? Jeg har aldrig anvendt revisor før, og er bange for at det koster mere end hvad min bette økonomi her i start tillader, men naturligvis er det noget jeg skal have lavet - men vil gerne have en ide, så jeg kan planlægge lidt evt. :) Skal prøve at tage fat i en lokal revisor her på gaden, om han evt. er int. i at hjælpe mig og hvad det skal koste... |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)