Jeg er en stabil, ung mand (17 år), der søger et job, hvor jeg kan være med til at gøre en forskel og hvor man ikke bare er en af medarbejderne- Men en af dem der gør virksomheden til den bedste indefor branchen. Jeg er meget ambitøs medarbejder som er god til at tilpasse forskellige arbejdes områder. Har mest arbejdet indefor hotel og restarunt branchen, Men vil med glæde os gerne udforske andre områder. Jeg er sikkert en smule yngre end de andre ansøger i har når i søger, men jeg har til gengæld et stort gå-på-mod og er meget moden af alder. <u>Fremtidsplaner:</u> Jeg skal læse til Markedsføringøkonom, når jeg på et tidspunkt i mit liv føler jeg har fået lært nok af det "virkeligliv". <u>Søger "jobbet"</u> Hvis du tror at det er dig, der har jobbet vil jeg meget gerne hører fra dig. "Har kenskab til Mødevært jobbet." Kuser: 20 ugers grundforløb på Hotel- og resturant skolen. Hygiejne Brand Førstehjælp Jeg har lige siden 13 års alderen arbejdet på: Avisbud- Søndagsavisen. Cafebutterfly-Clostrup. Mcdonald- Ballerup. Custom House- Nyhavn. Arbejder nu på et spisested men på grund af profsonel arbejders årsager vil jeg ikke skrive her , hvor det er. Med Venlig Hilsen Jonas |
Søger i dedikeret og smilende kollega?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)