Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Paypal til dansk bank

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Er der nogen der har erfaring med at overføre penge fra en Paypal konto til en dansk bank (i dette tilfælde Nordea). Jeg har forsøgt et par gange, men hver gang ryger pengene tilbage på Paypal kontoen minus et gebyr - hvis det er nogen der har haft succes med det, så vil jeg meget gerne høre fra jer

/Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:24
Det har virket alle de gange jeg har brugt PayPal til at betale udenlandske leverandører.

Det har virket med både SparNord & Sparekassen Himmerland.

Er du sikker på, at du har indtastet alle oplysninger korrekt?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:30
Dato: 15-02-2007 19:24:15 Forfatter: belliz
Det har virket alle de gange jeg har brugt PayPal til at betale udenlandske leverandører.

Det fungerer skam fint når jeg skal bruge penge, problemet er når jeg vil trække nogen penge hjem fra Paypal kontoen til min bank.

/Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:33
Det er mig der sidder og sover.

Men det har nu altid virket begge veje for mig.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:36
Vi bruger paypal dagligt til at modtage betalinger, overfører dem til BG bank uden problemer....
vi har dog for et års tid siden haft det samme problem, efter en del skriverier med paypal (de har en elendig support) løste det sig, det var hos paypal der var et eller andet galt!
Det eneste jeg kan råde dig til, er at klage til paypal.....

Ole net-distribution.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Har kun prøvet det 1 gang. Det virkede fint. Gik igennem efter 3 dage....

Bare husk at når du først skriver dit reg nummer (4 cifre) og I boksen nedenunder skal du skrive dit konto nummer. Denne SKAL være 10 cifre lang. Så det kan godt tænkes at du skal inkludere det første "0" Altså: 0xxxxxxxxx i konto nummer....  

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 23:16

CreeD:

Har kun prøvet det 1 gang. Det virkede fint. Gik igennem efter 3 dage....

Bare husk at når du først skriver dit reg nummer (4 cifre) og I boksen nedenunder skal du skrive dit konto nummer. Denne SKAL være 10 cifre lang. Så det kan godt tænkes at du skal inkludere det første "0" Altså: 0xxxxxxxxx i konto nummer....  

Jeg har både fået overført til Basisbank samt Nordea uden problemer. Et kontonummer har ikke altid 10 cifre i din bank, men nogle systemer forventer 10 cifre og så indsætter man 0 forrest i kontonummeret indtil man har 10 cifre :) 

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)