Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geographical Norway / Anapurna jakker sælges til under ½ pris.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Butikspriser 3.999 - nu kun 1.500.

Se mere her

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Skod pris du tilbyder der, de kan købes i Markus til den pris.

Så din misledende vejl. pris er helt hen i vejret..

Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligefrem at angribe mig, behøves du vil ikke.

At du kan finde jakkerne til de priser i Markus, er dit held - så må du jo derhen, hvis du har råd til sådan en jakke...

Jeg kan kun erfare, at priserne jeg har set rundt om på nettet er 3.999 kr. Så kan det godt være, at andre butikker køre stort udsalg og sælger billigere. Men derfor er 3.999 kr. stadig en potientiel butikspris.

Fortsat go' aften.

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:

Jeg kan kun erfare, at priserne jeg har set rundt om på nettet er 3.999 kr. Så kan det godt være, at andre butikker køre stort udsalg og sælger billigere. Men derfor er 3.999 kr. stadig en potientiel butikspris.

Nej 225 euro/stk = ca 1690,- kr er den vejledende pris i følge producenten selv!

Så det er falsk markedsføring at påstå, at vejl pris er 3.999,-!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvsamme jakke har været solgt i små partier (helt ned til 5 stk) på lauritz for 2-400 kr per stk, så prisen du tilbyder dem til er helt hen i vejret.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bøllingtoft:

Ligefrem at angribe mig, behøves du vil ikke.

At du kan finde jakkerne til de priser i Markus, er dit held - så må du jo derhen, hvis du har råd til sådan en jakke...

Jeg kan kun erfare, at priserne jeg har set rundt om på nettet er 3.999 kr. Så kan det godt være, at andre butikker køre stort udsalg og sælger billigere. Men derfor er 3.999 kr. stadig en potientiel butikspris.

Fortsat go' aften.

Det er nu ikke for at angribe dig, er bare så træt af de folk der påstår at geographical norway til 1500 er et fantastisk tilbud, det er det bare ikke..

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret skal være ret. På den danske hjemmeside, som sælger disse jakker står de 3.999,-

At så stort set alle kan indkøbe dem billigere er en anden sag. Vi er vel også enige om at vi alle sammen køber og sælger for at tjene penge så hvis dem som køber dem til 1500,- er glade og tilfredse - så er det vel super?!?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

PalleStar:

Ret skal være ret. På den danske hjemmeside, som sælger disse jakker står de 3.999,-

Jamen fordi nogen sætter en fiktiv pris, så har det intet med vejl priser at gøre!
Vejl pris er den pris, som mærket har sat, og den er altså 225 euro/stk... Ellers kontakt dem selv i Frankrig og spørg ;D

En VW Polo får heller ik en vejl pris på 1 mio kr, bare fordi EN forhandler sætter en bil til den pris...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedkommende som har den hjemmeside skulle være samme person som har agenturet i Skandinavien. De fleste mærker er vel billigere i hjemlandet inden de kommer igennem fragt/told/moms/agentur m.m. Det er de udenlandske mærker jeg sælger ihvertfald.

At der så er den stigning på over 100% her er jo nok en smule overdrevet...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PalleStar:

De fleste mærker er vel billigere i hjemlandet inden de kommer igennem fragt/told/moms/agentur m.m. Det er de udenlandske mærker jeg sælger ihvertfald.

Kan du nævne nogen mærker? Husk nu at EU er et marked, og f.eks USA eller Asien et andet marked, hvorfor sammenligninger med disse ik er mulige!

Nu er Geographical Norway lavet af et fransk firma, hvorfor told og moms, kan streges fra din liste.
Fragt fra Frankrig og til DK er minimail, så den kan os streges...
Så kan man sige, at et evt agentur skal have 15-35%, men dette er jo inkl i en Vejl. Pris. Så det er heller ik et punkt, som kan påvirke prisen betydeligt...

Så hvor skulle en prisstigning så komme fra?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)