Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan bliver man sælger?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Sælger er kun noget man bliver hvis ikke man kan blive andet. Det er et lorte arbejde og kun sidste udvej efter min mening. Hvis du er bare en lille smule i tvivl om du er Danmarks bedste sælger og kan sælge alt, så skal du måske gå en anden vej. Se evt filmen "Jagten på Lykke"Den giver et rigtig godt billede af sælger livet.

Hvis du mener at ringe folk op der ikke har bedt om at blive forstyrret, så kan jeg kun give dig ret.

Men salg er mange ting. At jeg skriver dette indlæg er salg. At jeg fremstiller en video der skal sælge er salg. At få folk til at se videoen med AdWords er salg. At skrive en e-mail sekvens til vores autoresponder er salg.

At udvikle en måde at spore mere intelligent, hvad folk har skrevet på Google for at købe et produkt er salg.

Jeg beskæftiger mig faktisk udelukkende med salg - er sælger - og alligevel ringer jeg aldrig til en potentiel kunde.

De ringer til mig. Se, DET er salg.

Bundlinjen: Salg er mange, mange andre ting end hvad man tror om den gamle arketype af en sælger.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du en dag skulle kaste dig ud i det, så har jeg her skrevet et blogindlæg om at sælge. Det kan nok få dig til at se, hvor meget erfaring du og vi alle faktisk har i forvejen i forhold til at sælge.

Pøj pøj med det hele :-)

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)