Det er nemlig det. Med budskabet jeg lige skal have på plads.
Normalt bruger jeg jo tid på at vælge farver til andre - og det synes ligesom nemmere end at skulle definere, hvilken farve der skal repræsentere mit arbejde ..
Førhen har jeg kørt med en orange kombineret med en blågrøn. Orange er jo kreativitetens farve. Omvendt har mange problemer med at 'tåle' den orange farve ..
Det er skægt, for til dagligt sidder jeg selv og udvælger farver til de rapporter m.m. jeg laver - og hvor slutkunderne er større organisationer over hele kloden. Det virker lige nu nemmere end at vælge en farve til mit eget site ..
En mørk farve vækker tillid. Jeg kan selv godt lide alle farverne, og for mig er det mere vigtigt at vælge den farve der appellerer til folk frem for den farve, jeg bedst selv kan lide.
Til nu ligger folks valg dog pænt spredte, så måske jeg bare skal vælge ud fra hjertet
Tak for dit svar! Jeg er bevidst gået efter de mørke efterårsfarver (og så lige den skarpe orange). Mørke farver skaber tillid, og mine slutkunder og min største produktion ligger i rapporter og tekst-tunge opgaver.
Derfor er den blågrønne med, da det virkelig er en farve, der appellerer til den slags ledere. Samtidig er det dog alligevel kreative ting, jeg arbejder med, og derfor hælder jeg måske mere selv til enten den lilla eller oliven-grønne.