Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - hvad synes du?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er efter at have været i gang godt 4 år endelig nået til at få mit site lavet af en professionel Cool

Resultatet ses herunder, og jeg er nået dertil, at jeg skal have besluttet mig for en baggrundsfarve.

Så - hvilken farve synes du, jeg skal vælge?

PFT/

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 12:36

umiddelbart er den blågrønne den mine øjne er gladest for - men i min verden afhænger farvevalg utroligt meget af det budskab du ønsker at bringe. 

Se evt: 

http://www.squidoo.com/colorexpert

Når det så er sagt, så skal man også vælge den farve man har det bedst med. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Hej Kim

Det er nemlig det. Med budskabet jeg lige skal have på plads.

Normalt bruger jeg jo tid på at vælge farver til andre - og det synes ligesom nemmere end at skulle definere, hvilken farve der skal repræsentere mit arbejde ..

Førhen har jeg kørt med en orange kombineret med en blågrøn. Orange er jo kreativitetens farve. Omvendt har mange problemer med at 'tåle' den orange farve ..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:44

Umiddelbart nr. 1 eller nr. 5 - tror jeg hælder mest til nr. 5!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Mange tak, Thomas.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:47
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52

Hej Casper

Det er skægt, for til dagligt sidder jeg selv og udvælger farver til de rapporter m.m. jeg laver - og hvor slutkunderne er større organisationer over hele kloden. Det virker lige nu nemmere end at vælge en farve til mit eget site ..

En mørk farve vækker tillid. Jeg kan selv godt lide alle farverne, og for mig er det mere vigtigt at vælge den farve der appellerer til folk frem for den farve, jeg bedst selv kan lide.

Til nu ligger folks valg dog pænt spredte, så måske jeg bare skal vælge ud fra hjertet Skype-Wink

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:57

Hej Bettina,

Det ser rigtig godt ud. Det skaber tillid med dit billede, og det kan jeg godt lide(no wonder, jeg gør det selv: www.nikolajastrup.dk). 

Jeg kan umiddelbart lide den første farve. Har du overvejet en skarpere, mere klar farve? Jeg kan godt lide designet.

Husk at skriv hvad du vælger og når sitet er online:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Hej Nikolaj

Tak for dit svar! Jeg er bevidst gået efter de mørke efterårsfarver (og så lige den skarpe orange). Mørke farver skaber tillid, og mine slutkunder og min største produktion ligger i rapporter og tekst-tunge opgaver.

Derfor er den blågrønne med, da det virkelig er en farve, der appellerer til den slags ledere. Samtidig er det dog alligevel kreative ting, jeg arbejder med, og derfor hælder jeg måske mere selv til enten den lilla eller oliven-grønne.

Men jeg hører meget gerne alle argumenter!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:04

Hej.

Jeg syntes bedst om nr. 1 og 2.

Men som det bliver nævnt længere oppe, så kommer det jo an på hvem du vil henvende dig til.

Mvh

Michael Haahr

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)