Jeg søger en dygtig, ærlig og seriøs makker til at drive online handel på nettet. Jeg har selv alt hvad der kræves af infrastruktur, programmel, men jeg mangler nogle gode produkter og viden om disse.
Jeg har et webshopsystem, som er 100% fleksibel i forhold til alle slags produkter. Jeg udvikler selv webshops og har dermed kildekode osv. Jeg har reklame-ret til et forum med ca. 2300 unikke besøgende om dagen.
Jeg er interesseret i et seriøst samarbejde på en 50/50 share basis, hvor vi begge er 100% engageret i at passe og pleje forretningen ud fra den aftalte arbejdsdeling.
Kontakt mig gerne med spørgsmål, kommentarer, ideer mv.
Forumet er besøgt primært af mænd mellem 18-40 år og forum''et omhandler alt vedr. styrketræning, kost og ernæring. Det er altid en fordel at kunne markedsføre direkte på en målgruppe, men der findes også produkter som næsten alle mennesker benytters sig af :)
Hvad er det helt præcist du søger en partner til ?.
Jeg går selv i tankerne om at starte noget online varesalg, så vil meget gerne høre lidt om hvad det er for en partner du søger ?.
kan du evt sende mig en mail (brian@inmende.dk) , og så skrive lidt om hvad det er du gerne vil sælge, hvilke kompetencer du søger hos en partner, og hvor stort et kapital indskud du vil skyde på det kræves for at vi kan komme igang og drive det..
For lige hurtigt at fortælle lidt om mig selv, så ligger mine kompetencer indenfor Design, usability, marketing og online markedsføringn. Samt koncept- og idéudvikling til bla. webshops..