Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner-ads - hvad går der galt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer!

Jeg bruger Partner-ads, og synes de har nogle rigtig gode kampanger. Det er bare ét problem.

Deres statistik er virkelig dårlig, men har den opfattelse, at det bare er for mig. Jeg har f.eks. en kampanger som den påstår har fået 0 visninger, men alligevel over 100 klik.

Håber i har nogle svar på hvad der gør galt. :-)

David Bograd

PS. Jeg har prøvet at tage bannerene om, for at få koden helt rigtig, det virker stadig ikke.

PSS. Det er på Facebook sider jeg bruger reklamerne.

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David Bograd:
Jeg har f.eks. en kampanger som den påstår har fået 0 visninger, men alligevel over 100 klik.

Partnerads kan måle hvor mange gange et banner et blevet hentet men det er ikke teknisk muligt at måle hvor mange gange et tekstlink er blevet vist (da der ikke hentes noget fra serveren). Når du annoncerer på Facebook, bruger du sandsynligvis dine egne billeder samt tekstlinks hvilket er grunden til, at Partnerads ikke kan måle nogle visninger.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 08:24

Jeg bruger ikke tekstlinks, jeg bruger P-A's bannere.

Mvh

David Bograd

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 08:35

Hej

Hvorfor skriver du ikke bare til dem? De svarer hurtigt.

- Istedet for at starte en ny tråd med en "negativ-klingene overskrift" Det måske ikke fedt for Partner-ads. Selvom du ikke mener noget ondt med det :)

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 08:37

Hej David,

Der er desværre nogle af partner-ads, der bare anvender bannerets url i stedet til tekst links. Send en besked til den annoncør der har det problem og bed dem om at anvende banner ellers fjernes de fra din godkendelse som annoncør.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 08:40

Jeg har skrevet med dem, de kender ikke svaret. De fortæller mig bare jeg skal "tage" banneret's kode igen, og det har jeg gjort - det virker stadig ikke.

Jeg kunne godt tænke mig at blive ved med at bruge P-A, men føler lidt at jeg bliver snydt. Selv om jeg jo nok ikke gør. :-)

Mvh

David Bograd

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej David

Vi har en maildialog omkring dette,

Generelt kan jeg sige at ved nogle reklamer, som f.eks. Misslux som du anvender tælles der ikke visninger, da banneret hentes udenom vores system og direkte hos annoncøren (kig i den html-kode du hente, så kan du se hvad jeg mener).

Jeg tror måske at du enten sætter koden forkert ind eller gør det muligt for brugere at like siden uden at banneret bliver vist.

Det kan dog også være at Facebook cacher banneret for at kunne vise det hurtigere og derved loades banneret heller ikke via os hver gang.

Til sidst vil jeg sige at jeg har lidt svært ved at se at du skal blive 'snydt' fordi der ikke optælles visninger. Du afregnes ikke for visninger, men for salg, og her er det relevant at tælle klik for at se konvertering, og klik tælles fint.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 09:33

Tak for svaret. :-)

Det med at jeg bliver "snydt" var også bare lidt en følelse, ikke ment, som I nok forstår det - min fejl.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor den siger jeg har fået omkring 20 views, når jeg ved jeg har fået omkring 2000. Men den cacher det åbenbart ikke når de kommer fra Facebook.

Jeg kan godt se klik, så alt er vel godt nok. Betragt tråden om lukket. Wink

Med venlig hilsen

David Bograd

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)