Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valentin´s gave

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

D. 14 kan du Break-even med din bedre halvdel...

Alt det du gør imod hende hele året kan til gives på denne ene dag...

Dette er ikke en reklame men et Råb om Hjælp, så hvad giver DU til den eneste ene???

Hjælp en mand på Spanden... :)

Godaften og og Håber du har en fantastisk dag på denne opreklameret men dejlige Dag

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er intet bedre end kommercielle dage, hvor man kan give kolde og følelsesforladte symboler, som skal bevise ens kærlighed til et andet menneske...

Det hitter åbenbart i en kold og overfladisk verden, som vi efterhånden lever i...

Hvorfor ik bevise sin kærlighed hverdag, via de små ting samt bekræfte ens kæreste, fremfor at tro, at man kan kompensere for et års manglende tilstedeværelse via en sølle dag...

Sorry I dont get it!

Men smykker og blomster virker altid. Så kombiner det evt med en middag, da det aldrig slår fejl ;D

PS mit er heller ik en reklame, men jeg forstår bare ik konceptet Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:23

Jacob:

D. 14 kan du Break-even med din bedre halvdel...

Alt det du gør imod hende hele året kan til gives på denne ene dag...

Dette er ikke en reklame men et Råb om Hjælp, så hvad giver DU til den eneste ene???

Hjælp en mand på Spanden... :)

Godaften og og Håber du har en fantastisk dag på denne opreklameret men dejlige Dag

Hvad med at overrask hende med en gave før? også en middag på en restaurant den 14?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Jacob:

Hej

Først så skal du lytte til en singel fyr, når det gælder gaver, for de skal jo altid imponerer en kvinde...eller mand, alt efter hvad man er til.

Og derfor må min ekspert viden så også på banen her, og derfor forslår jeg en flaske portvin. En af god kvalitet, så er hun sikkert og til at holde ud at hører på når den er drukket, og det beviser så at man er villig til at lytte til hende, som så også giver en det boost i forholdet at hun så de næste par uger er mere stille og medgørlig.

/Kenneth

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:24

Jeg ville smutte ned i den lokale legetøj´s pusher.... Købe nogle plastic perler + pladser ( gerne hjerter og mand+dame rammer.. )

Hjerter laver du lige på forhånd, og så kan i ellers fornøje jer med de perler, en god flaske vin og musikken der lige passer til....

En amerikansk dille behøver man altså ikke gøre noget vildt og voldsom ud af og behøver ikke koste en million...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:04

Eller måske i begge 2, kunne få en parmassage sammen ?

(virker rigtig godt & i begge får noget ud af det)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)