|
heej der kan være lidt konkurrent i det branche hvis det konkurrent.
Enig, det afhænger dog helt og aldeles af konkurrent i branchen. |
Billigt logo - Professionelt logodesign
Er jeg den eneste der ikke helt forstår hvad Nick og Tony prøver at fortælle os |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Er det frygten for hårdt arbejde der skræmmer ved at træde ind i et konkurrence fyldt marked som har din interesse, der gør du tyer til et let valg på et område du måske ikke burde begå dig i, kun pga. Konkurrencen ikke er stor? Selvom konkurrencen ikke er stor, skal du stadig tilbyde en service der mindst er på fod med de nuværende på markedet. Var det så ikke bedre at træde ind hvor dit kompetenceområde gør sig gældende og kunne gøre det bedre end alle andre? |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Elementært min kære Watson. Lad mig uddybe: hvis branche med lidt konkurrent kan det være at høre et branche. hvis ikke konkurrent er konkurrencer. Heej |
Nej! |
Kan jeg få den en gang til? |
Hahaha, jeg forstår heller ikke noget af det. |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!