Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal flytte til USA - Min danske mobil skal stilles om - smartest - how?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg skal i slutningen af februar flytte til USA. Jeg har behov for at opretholde mit danske mobilnummer.

Jeg har overvejet to muligheder, men måske det kan gøres smartere:

A: Stille mit mobilnummer over til et skype-in nummer, der så stiller over til mit nye armerikanske nummer og samtidig på min skype.

B: Oprette en Firmafon konto, hvortil jeg omstiller mit danske mobilnummer. Såvidt jeg kan forstå, kan firmafon omstille til armerikanske numre til lav takst.

Men - findes der smartere måder? Jeg har typisk en til to timers indgående opkald dagligt.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:17

Hej Jakob

Jeg bruger noget der ligner metode A lige pt, da jeg sidder og arbejder fra Grækenland af Smile

Det virker ganske fint, men du skal sørge for at tjekke om omstillingen kører over det sted hvor telefonen er, for hvis den ligger tændt hernede så bliver kaldet stillet herned for at blive stillet tilbage til mit skype in nummer i Danmark.

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:49

Hej Jacob

Fedt du tænker på os, men tror ikke vi er den optimale løsning.

Jeg ville vælge A, eller en løsning hvor du viderestiller din danske mobil til en dansk SIP konto som du så kan logge på fra USA, det vil give bedre lydkvalitet over atlanten hvor skype til tider har dårlig forbindelse.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)