Uuups - noget gik galt!Vi beklager problemet! Fejlen er blevet noteret i en log til vores udviklere. Prøv at genindlæse Amino: amino.dk. Nyttige links: Såfremt fejlen fortsætter, kontakt da vores support på support@amino.dk. ______________________________________________________________________ Det tro jeg ikke helt på. Nu vil jeg gerne høre hvor tit i andre får denne besked?? Jeg får den ca. for hvert 7 indlæg eller klik på debat jeg laver her inde! Det er okay at der sker fejl og som de også skriver i den "Fejlen er blevet noteret i en log til vores udviklere" så bliver den sendt til de ansvarlige for at det ikke skal ske og derved bliver taget hånd på problemet..... Eller gør der!! For som jeg skrev lige overnfor, så får jeg fejlen ofte.. Jeg overlever nok, men der hvor jeg synes den er rigtig træls og hvor jeg river mig selv i håret, skælder kæresten ud, pga. man bliver frustreret, slår til tastaturet og går sur i seng, er når man lige har skrevet et super (synes jeg i hvert fald selv :) ) indlæg/kommentar, så kommer fejlen, og du kan starte forfra.... Så nu vil jeg bare høre om jeg er den eneste her på hele amino som oplever dette, eller er jeg bare en en'er/uheldig??? |
Har aldrig oplevet det ved post at indlæg så jeg skulle starte forfra, men har tit oplevet det når jeg skal læse et indlæg.
Du kan ikke bare trykke tilbage i browseren uden at alt det du har skrevet forsvinder ?