Grunden til den ligger dernede er altså ikke at du har et par DC problemer på andre sider, det er KUN de sider der er DC som ikke kommer med i googles indeks, og netop fordi de allerede er der. Men de ændrer ikke på dine resultater på andre sider, så har som tidligere oplyst intet med dette at gøre, årsagen er med garanti en helt anden. |
KTJ-Media.dk:Det er egentlig en sjov diskution, om man bliver straffet eller ikke.
Det kommer jo i grunden an på hvordan man ser på det.
Jeg selv ser sådan på det at man bliver straffet, netop fordi ens side bliver frasorteret i et søgeresultat. Det svare lidt til at man bliver fjernet fra Google fordi man ikke overholder deres retningslinjer, man bliver jo ikke fundet.
Jeg syntes faktisk det er ret simpelt, har jeg kopieret et stykke tekst og smidt på en af mine sider, så kan det da aldrig være en straf at google ikke vil vide dette i søgeresultaterne, det har jo allerede denne tekst indekseret.... så kan man sidde og være føle sig straffet over ikke at dukke op i søgeresultaterne, ja så skulle man bare lade være med at nuppe andres tekster.
Der er jo heller ikke nogen der vil se kopier af et kunstværk når vi går på museums osv.., de vil jo opleve den ægte vare, så google sørger sådan set bare for at vi alle for de originale værker at se, frem for alle de kopier der er i omløb, det er der sikkert ingen af dem der sidder og laver kopier der kan føle sig skuffet / straffet over.
Så jeg er ikke i tvivl, det kan aldrig være en straf, men som Mikkel også skriver, bare en filtrering af allerede indekseret indhold, altså kopierne.