Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffer google mig i længere tid ved duplicate content?

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:
Derfor mener jeg ikke, at jeg bør ryge ned under de første 500 andre søgeresultater, og slet ikke når man kigger på deres seo, opbygning og relevans.

Grunden til den ligger dernede er altså ikke at du har et par DC problemer på andre sider, det er KUN de sider der er DC som ikke kommer med i googles indeks, og netop fordi de allerede er der.

Men de ændrer ikke på dine resultater på andre sider, så har som tidligere oplyst intet med dette at gøre, årsagen er med garanti en helt anden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:14

KTJ-Media.dk:

Det er egentlig en sjov diskution, om man bliver straffet eller ikke.

Det kommer jo i grunden an på hvordan man ser på det.

Jeg selv ser sådan på det at man bliver straffet, netop fordi ens side bliver frasorteret i et søgeresultat. Det svare lidt til at man bliver fjernet fra Google fordi man ikke overholder deres retningslinjer, man bliver jo ikke fundet.

Jeg syntes faktisk det er ret simpelt, har jeg kopieret et stykke tekst og smidt på en af mine sider, så kan det da aldrig være en straf at google ikke vil vide dette i søgeresultaterne, det har jo allerede denne tekst indekseret.... så kan man sidde og være føle sig straffet over ikke at dukke op i søgeresultaterne, ja så skulle man bare lade være med at nuppe andres tekster.

Der er jo heller ikke nogen der vil se kopier af et kunstværk når vi går på museums osv.., de vil jo opleve den ægte vare, så google sørger sådan set bare for at vi alle for de originale værker at se, frem for alle de kopier der er i omløb, det er der sikkert ingen af dem der sidder og laver kopier der kan føle sig skuffet / straffet over.

Så jeg er ikke i tvivl, det kan aldrig være en straf, men som Mikkel også skriver, bare en filtrering af allerede indekseret indhold, altså kopierne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:18

Glen:

Nu har jeg lige dobbelt checket, og der har ikke været dublikate content i en uge.

Kan det bedre betale sig for mig at gå til ekstremerne og købe et nyt domain og redirecte mit gamle?

He he, ro på.

Så hurtigt går det altså heller ikke, specielt ikke hvis du har en side med meget få indgående links.

En uge er ingen tid når vi snakker SEO, så er der ikke gået længere tid så er det forståeligt der ikke er sket noget endnu, når vi snakkere SEO arbejde sker tingene altså ikke over et par dage, med mindre du har en meget højt rated / meget besøgt side.

Så inden du går ud og køber et nyt domæne, så slå lige koldt vand i blodet, og se om ikke der sker forbedringer henover de næste par uger, og brug tiden fornuftigt imens til at skrive noget unikt indhold, og skabe nogle nye indgående links fra relevante sider.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:
Grunden til den ligger dernede er altså ikke at du har et par DC problemer på andre sider, det er KUN de sider der er DC som ikke kommer med i googles indeks, og netop fordi de allerede er der.

Du vurderer altså ikke, at omfattende mængder DC har en negativ effekt på den overordnede kvalitative betragtning, som søgemaskinerne anlægger på et site?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:58

Jo, hvis det er omfattende, men er det enkelt tekster på et par sider, bliver hele ens domæne jo ikke straffet i google, som trådstarteren har opfattelsen af.

Netop derfor jeg også skrev et par DC problemer...;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:20

Jaaa...Jooo - men er omkring 700 URL'er ud af ca. 1.000 i supplerende indeks ikke omfattende da?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:16

Jo, 70% af samtlige sider ville være omfattende.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:17

Glen:

Jeg har slette de dublikate sider, men tænker på hvor lang tid jeg skal vente....

Måneder, uger ...... Ved du det?

Prøv at se om ikke problemet er mindre om et par uge, men husk at benytte tiden imens til at få flere links, så går det hurtigere....;)

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:39

Jeg kan ikke se at der skulle.være andre problemer med mit site end Det, som Jeg har ordnet. jammen så må Jeg væbne mig med tålmodighed selvom Det ikke er min stærke side....

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:56

Thomas Rosenstand:

Jaaa...Jooo - men er omkring 700 URL'er ud af ca. 1.000 i supplerende indeks ikke omfattende da?

Hvor får du de tal fra?

Jeg kan kun se jeg har omkring de 1190..... Men hvordan ser du 700 er Duplicate content
site:pitstop1000.com

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)