Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan sælge dit varelager!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Det er ikke noget problem, vi skal bare have nogle give aways osv.

Vi importer selv en del vare fra udlandet, så vi har efaring med internationel import.
Vores vare er hovedsageligt fra USA.

Mvh Brian Mikkelsen

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Poster lige igen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har flere partier, som du gerne må sælge, men gider ik bruge tid på alt muligt papirfnider fnader i form af kontrakter mm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis vi skal sælge nogle af dine produkter skal vi have set på hvad du har til og ligge og finde en ordenlig pris på dem.

Derudover skal vi have en garanti på at du ikke sælger de vare vi arbejder med da jeg skal kunne stille en garanti overfor mine sælgere.

De har ingen intensioner om at køre gratis rundt og give tilbud til vores kontakter, hvor efter så at finde ud af at varen er væk og prisen lavet om?

Mvh Brian Mikkelsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mikkelsen:

Derudover skal vi have en garanti på at du ikke sælger de vare vi arbejder med da jeg skal kunne stille en garanti overfor mine sælgere.

De har ingen intensioner om at køre gratis rundt og give tilbud til vores kontakter, hvor efter så at finde ud af at varen er væk og prisen lavet om?

Den garanti kan du desværre ik få... First come first serve!
Kommer der nogen, og vil købe varerne, så bliver de selvfølgelig solgt... Vi kan ik holde varer, hvis vi ingen sikkerhed har for, at I køber dem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brian,

Jeg står med at forholdsvis OK stort varer parti af high end streetwear fra Californien. Mærket hedder TrueLove&FalseIdols og jeg har med en makker fra København arbejdet med mærket fra 2006.   http://tlfi-la.com/   Deres Hjemmeside

Det er hovedsageligt T-shirts, Sweat´s med og uden hoods, Polo´er, long sleeve Tees, Cashmere hoods m zip.. Mærket er er kendt for deres innovative designs med stærke farver og ikke mindst god kvalitet. Meget af det er et mix af cotton blend silk, desuden havde vi som nogen af de første i 2006 stor succes med vores hoods, efter vi prænsenterede dem med indenvendig silk som kanvende vrangen ud af til. ( Hvis det gir menning ;/)

Vi deltager hvert år på den største messe i Berlin Bread and Butter, med andre mærker som Remetee og Affliction.

TrueLove&FalseIdols er ikke hiphop tøj men derimod den smarte ende af streetwear med et twist.

Jeg er selv på philippinerne iøjeblikket og på vej til australien for at starte noget nyt, min makker er i KBH og kører stadigvæk forretningen.

Vi har et lager vi meget gerne ville afsætte, vil gerne hører mere om jeres forretnings metode og hvad vi eventuelt kunne finde ud af. Du kan fange mig på mogensen666@gmail.com så kan vi måske snakke over skype senere ;)

Jeg har et andet mærke som er hovedsageligt sneakers, Creative Recreation, prøv at google dem, hvis det skulle være interessant for jer ville jeg gerne ligge et godt ord ind for jer og og i kan få agenturet i DK hvis i vil. Det er også et mærke fra Californien, med stor succes i andre lande btw..

Varme hilsner fra Manila,

Jan

 

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi yder stadig denne service.

Hjemmeside på vej

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian Mikkelsen

Jeg ligger inde med et varelager på svømmeartikler og må desværre lukke firmaet.  

Se det på www.eu-salg.dk   

Aquacreeks hjælpeartikler er ikke lagervare.

Tror du i kan komme af med det for mig?

Måske du kender en der kan opkøbe det hele på en gang.

 

med evnlig hilsen

Hans-Erik Witzner

mail@eu-salg.dk

 

 

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Poster lige igen da vi søger flere spænde produkter

Fra maribo
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonymous:
Jeg har et andet mærke som er hovedsageligt sneakers, Creative Recreation, prøv at google dem, hvis det skulle være interessant for jer ville jeg gerne ligge et godt ord ind for jer og og i kan få agenturet i DK hvis i vil

Hej Jan 

Faldt lige over dit indlæg. Jeg er selv agent på et skomærke, og overvejer at tage endnu et mærke ind. Syntes det ser spændende ud det her. Har i agenturet i hele Skandinavien? Er det muligt at tage Women ind only?

Send mig gerne lidt info hvis de stadig søger en agent.

God weekend

dbh

Angelique

 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)